:: tOday is friday. 4th feb 2011. tym 10:18am. aku pepagi da bangun. Owg xkeje,bgn lambat,aku bgn awal2. pas2 bnda 1st aku wat,update blOg. memang da kemaruk aku nan blOg niyh. sebab aku bOle stOry pe yg aku nak tulis. aku punyer suke la aku nk tulis pe kt sni. blOg aku an. kalO Owg nak cOmment2 ntah pape,xyah nak bace2. hahahaha.
aku arini kt uma "Kak LOng". tidOw sini,mak xde kt uma. pepg da berangkat ke kampar,perak. ikut angah. haishh,bjalan je mak aku tuyh. xbOle duk uma. semalam g jaybee,ikut "abg uda". xpela,tym2 niyh je la dy nak bejalan. nnt aku da tua pOwn,aku ikut jejak dy kOt. cewaahh,kalO aku de duit cm dy la. hahaha. besh Owh,asik bejalan je. x bejalan nan family,jalan nan ank sedare dy xpOwn nan geng2 dy. sOnok idup. sakit2 pOwn nk bjalan gak tuyh. hahaha. ikut mak la nak g mane ek? janji mak hepy.. ♥ yOu mak !!!

seperti biasa aku duk uma kak lOng niyh,aku lepak nan yana and anys. kalO da lepak nan dia,gOsip2 gurl la. de je stOry mOrry nak cite. ye r,bukan slalu jmpe. padahal uma dekat je. ye r,masing2 busy an. nan aku keje,dOwg study. hihi. acap xde uma. lepak nan adi and mirul. sibuk nan futsal je. kalO hebat xpe gak. hahahaha. eyh,xbaek la. kne suppOrt team ank buah aku niyh. cayOk3!!! gO baby gO. hahaha. igt dOwg maen futsal igt tym dlu, selalu temankan sum1 niyh maen futsal. eyh,xde la selalu. kekdg je,bile dy ajak. ye r, dy maen malam2. mne leyh kua mlm2 sgt. ngee~

aku niyh cite asik nyimpang je. aku nak stOry yg da 2 ari baby adriana demam. cian dia. demam nak besar r tuyh. ye r,gigi da bape batang nak tumbuh. ckit ari nak bcakap la tuyh. asik mmbebel je. haha. tp kesian bile tgk dia xsihat. mata da r sepet,bile sakit,agy r mcm xlarat je nak bukak mata. tapi yang klakanya,dia sakit,xlarat pOwn still activ gak. de je bnda dy at. xreti duk diam. nOty2 jugak. tp kurg ckit la. da maen2,pas2 baring jup. amik napas la kOnonnya. hahaha. aku risaw nan batuk dia tuyh. dOc xbg dy mnum ubt batuk. suh mnum air masak byk2 je. tkt dy tdOw t, ssh cmne nk bnafas. sO,aku bg je dy mnum scoOt emulsiOn. tp biasa la,ikut mama dy,ssh nak makan ubt. kne paksa bru nk makan. hahaha. hurmm,sOk nak kua,xtau lak cmne niyh. nak jmpe aunty2 papa dy kt sunway. da lama dOwg nak jmpe baby. hOpe,sOk bby da Okay ckit demam dy. ye la,sebab nk bjalan an. macam wan dy jugak la. hahaha. "mama dOakan adik cepat sihat. amin" ♥ love yOu syg.

aku da jauh merepek arini,mayb sebab aku rindu "Lil FrOggie" kOt. bile lak dy nak blik sni. mish dy shagat2 niyh. nak hugs, nak kish. hurmm,lama xjmpe. shagat2 nak dy skang. byk bnda nak stOry nan dy. kes dulu pOwn xabis agy. "I always ♥ yOu syg" muackss

No comments: