21Aug2011


:: berbuka puasa bersama kawan2 sekOla kat kedai makan "Murney".. macam2 lauk ade. mmg kenyang aku makan kat situ.. lagi2 Khai wat cupcakes.. nyummy2 !! mmg sedap giler.. sampai tak larat nak makan..tiap2 taun mmg wat bukak puasa nan dak2.. patutnya aku tak pegi,takde sen. tapi sbb da lama tak jumpe,dOrang pOwn sibuk nak jmpe baby,aku atng la jugak.. kOrek2 la jugak sen semata2 nak g sana. tapi taun niyh tak seramai dulu la. taun niyh wat tym gaji tak masuk,dak2 takde cuti,bile cuti sem takde sen,ade yg keje tak dpt cuti. tuyh yg taun lepas dtg.. yg taun lepas tak datang,taun niyh dtg lak. tp sume mcm wat hal msing2 je. bia la,jnji dpt jmpe balik.. hahaha.. mmg hepy la dpt jumpe sume blk.. brape lama tak jumpe.. mcm2 bukak cite. sume bnda cite. aku agy la,duduk tak setempat.. asik beralih2 je.. kejap sembang2 nan yg niyh. pas2 yg tuyh lak. sambil2 tuyh tekejar2 gak la tgk baby.. asik merayau je..tp mmg have fun la jmpe dOwg.. sempat gak aku nan "Bad" snap pic. ktOrang bantai camera syafiq(apek).. ntah hape2 ktOrg wat. yg besh,byk pic ktOrg je. pas2 dari jauh apek tgk2 kan je. takut camera dye rOsak. mahal kOt. da la berat,mahal lak tuyh, kalO jatuh,mampOs ktOrang nak mmbayar nya.. hukhuk.. skang niyh tggu dye uplOad pic je. ntah bile nak uplOad. letey aku tggu.. hahahaha :)

No comments: