:: bulan2 pOse niyh asik letey je bdn. kalO da tdOw dlm bus smpai xsedar da nak smpai Office. naseb baek sedar,kalO x,da terlajak r kOt. pg keje tdOw,blk pOwn tdOw gak. mmg tOl2 letey niyh. td tym dak2 g lunch,aku smpt agy tdOw jup. seb baek xbyk call tym tuyh. dpt r pejamkan mata niyh hah. semalam smpai uma nak kat midnyte. malam td aku bukak pOse kat "Ancasa HOtel" . g nan dak2 Opis. mmg every year,cOmpany wat bukak pOse. kak diah r yg cite,sbb dye keje kat situ da lama. mcm2 makanannya hah. tym blOm bkk,mcm2 aku amik. da bukak,da larat nak amik sume. kjap da tersadai. nak bangOn pOwn xlarat. tp sempat gak r snap2 pic. mcm2 camera aku pakai. kak ain nya camera,bb kak diah, iphOne hapiz. sume aku sapu. hahaha.. ye r,bile agy nak pOst nan dak2 sume. tym tuyh r aku dpt kenal dak2 kt depart laen. yg jarang turun tmpt aku,yg xpnh turun,bru nmpk mlm tuyh. Owg2 bank pOwn atg gak buke kat sane,dpt r tgk muka dOwg. ye r,selalu ckp kt phOne,tp xpnh nmpk muka,ssh gak. huhu. tp mmg besh n puas hati r. sonOk. blOm pnh aku ase cmni. 1st tym kOt. dlu pOwn bkk pOse sesama tym kt cOllege. tuyh pOwn da bape taun yg lepas. hah! cite psl aku smpai uma lambat. aku pttnya balik awal,memandangkan kawan aku si Smentha tuyh kena tggu mak mentua dy yg xsmpai2,aku kena r temankan dye. aku da r ngantOk,pas2 uma da r jauh. seb baek dye tlg anta smpai ktm subg,pas2 aku suh angah amik. mula2 mmg bsing r dOwg,aku blk lmbt,aku da btau hal sbnrnya,dOwgg Okay r. blk je,aku tukar baju,cuci  muka,terus gOne. sahur pOwn xbgn. da xlarat sgt. terlajak lak tuyh. seb baek smpt aku smpai Opis pg td. arini cm biasa je,xde yg besh pOwn,buhsan je r. keje pOwn byk gak aku siapkan. nak blk td je, ujan lebat,tp aku redah gak,takut xsmpt smpai uma. nan naek bus lembs,pas2 jamm teruk. xbegerak jamm tuyh. nan bau2 an yg xleyh blah,kursi xbesh,sejuk tahap max,nak tdOw pOwn xsng. aku smpai uma agy 5 min nak buke, seb baek smpt smpai. kaklOng n anak2 dye ade. anis je r xde. keje. sekian lama,bru buke rermai. xde r ramai mana. tp arini ramai dr yg biasa r, selalu 3 Owg je buke. ngee~


p/s : sayang,bile kt nak bukak pOse sesama? rindu nk kish yOu. -.- ♥ you

No comments: