♥ hOspitalku,tempatku..
:: harini pepagi da bangOn. cuti pOwn kena bangOn pagi gak. aku cuti pOwn sbb nak bawak bby g klinik. hahaha. agy bising2. mengOng. tp siyesly,aku penat giler r. xlarat kOt. nak pOse pOwn da xleyh. tp ngan iman aku yg xbrape nak kuat,aku gagahkan jugak tuk tahan pOse. sampai r aku tertidOw. jaga mOk kt spital je da mcm jaga 10 Owg anak. nOtty yg amat. xdapat pe yg dye nak,abis hempan2 bdn dye. da sume Owg negOk aku. malu kOt. da r,aku sOwg je bawak dye. da nak sampai num r,dye wat hal. naseb baek r de tmpt breast feeding,lepak r dlm tuyh jup. tggu dOc mmg teheg2. ntah mana2 dOc nya. makan ckitnya lama. aku da xlarat nak kejar mOk tuyh. agy aku kejar dye,agy jauh dye lari. elOk2 aku kua bilik tuyh,agy 2 num je aku kena tggu. xnak bagi mOk meragam,1 tmpt tuyh aku tawaf,bawak dye smpai nuggu tyme aku. da jmpe dOc,amik ubat lak. agy kt situ dye wat hal. sbb kan dye wat hal,sume xpress. kejap da sttle. sesampai uma je, ujan pOwn turun. naseb baek aku smpt smpai. kalO x,lma agy r aku kat sana. balik uma je terus baring. xlarat bdn niyh. lama gak tdOw. nan mOk2 skali tdOw. dye pOwn penat gak tuyh. bagOs gak dye tdOw. kalO x,mmg aku xtdOw gak r jg dye. hurmmm. agak ptg r baru aku nan mOk bangOn. tuyh pown nk siap2,g bukak pOse kat surau. celebrate besday mak. ye r,pOse kan. sekalii r pakej terawikh. tp aku xg r,xde sape nak jaga mOk. naseb baek kaklOng de, anta balik uma.. awal ckit. niyh balik,terus On9. hagaagaga. aku kalO da stat update blOg,mmg gian r. da mcm mat gian niyh. aduyai !! sOk nak keje, tp relax je mgupdate agy niyh hah. kang xbgOn sahur agy. pas2 bangOn pg da merungut lapa. heehee. :)

No comments: