:: kesahnya harini,de dak baru kat Opis aku niyh. baru kenal aku da ajak lepak nan aku. siyes klaka. mmg r kawan,tp care dye ckp tuyh klaka. nak kawan,tp bekias2. pape r. macam2 hal harini. agy2 mulut aku yg penat xhenti2 ckp nan customer. ngkt call 1,call 2 lak bunyik. tekejar2 aku nak cakap. ye r,kang aku xngkt,admin tuyh kecOh lak,kte aku xwat keje. tuyh aku nyampah. sakit ati pOwn de,sbb dOwg xreti nk ngkt call lgsung. bile aku xngkt,pndai lak mara. haishhh. tp arini siyes penat sgt2. ngantOk. xlarat pOwn de gak. da r sejuk. nan nak jawab call agy, Owg dtg interview besepah2,pas2 keje belambak kena wat. sakit mata aku ngdap pc. niyh pOwn ngadap lappy pOwn sakit mata. da kecik2 mata aku niyh. aduyai.. On9 pOwn sbb "Lil FrOggie" yg kat seberang selat melaka tuyh. ntah bile dye nak balik. tataw ke aku niyh rindu giler kat dye. ke dye wat2 tataw. geram tOl. balik sana,lupe aku. baru seminggu. kalO duk sane terus,langsung lupe aku kOt. ntah kenal aku agy ke x agaknya. arggghhh !! malas pkir. agy serabut Otak aku. tadi de dak atg interview,dye ty aku,"kenape, kt Ofis niyh sume muka cam garang je,xfriendly lgsung ? u sOwang je friendly". aku pOwn berkata :"dOwg sume busy,dats y muka sume tensiOn je. i duk kat frOnt dest,kne r friendly,t kOwg takOt nak atg interview tgk muka garang i. pas2 dOwg gelak. hahaha. 

p/s:: Tadik aku gelak sakan,tgk baby nyanyi. da macam artis. pgg bOtol lotiOn,wat mcm micrOfon,pas2 nyanyi. ntah pe dye nyanyi pOwn aku xpaham. dgn gaya dye. tangan,mata,feel sume pakej r. klaka plusplus cOmel gitu. suke aku negOk dye. ♥ yOu mOk !! muackss.

No comments: