new manager !!


haiya,game banyak nyawa,nak carik friend lak. leceh la pulak ( ⌣́,⌣̀) . takpe la,sementara tunggu dorang approve,meh update kejap ler. nak layan movie, tataw cite pe lagi aku nak tgk. sume banyak tade full movie. nak download,merepek je (◑_◑) . so,aku nak story morry kawan baru kat dalam office ni. its my manager. indian guy ler. okay la. baru kerja a week la jugak. sekarang baru nak update. buad kelakar je. hahaha ʃ(˘▽ƪ) . buad masa ni,dia okay la. tade cerewet sangat. btw,dia tuh tade tua sangat. around 30 plus. bukan macam ex manager dulu. dah tua(tade la tua sangat pun),gatai lagi. tp not bad la. bukan pe,saje nak bergurau senda. dah aku je perempuan melayu terakhir kat dlm office ni. sape lagi dorang nak buad gurau. manager ni pun boleh tahan gak gurau dia. aku panggil manager aku ni Mr. M . nampak macam macho sikit. hahahaha. dia ni katek la sikit. dia tau aku bahan dia,sure dia bahan aku balik. hahaha ☜(ˆ▽ˆ). cerita dia boleh sekepala la. sejak dia masuk office ni,boleh kata ade lah jugak keje aku kat office ni. kalau dulu,pe pun aku tataw nak buad. yg ni,adelah jugak dari tade langsung. wokey ler, tataw nak cite pe lagi pasal manager baru aku ni. sbb baru lagi . pape pun dia besh la buad masa ni. hopefully,dia sampai masa akan dtg la dia tetap besh. ♥(ˆ⌣ˆԅ)


No comments: