Busy sangat

Minggu ni dia busy sangat. Ada test katanya. Tapi terasa la jugak sbb harini txt sekali pastu call kejap je. Tuh pun sbb kejutkan. Dah lah sejak dua menjak ni dia penat,asyik nak marah marah je. Sumpah terasa giler dia buad mcm tuh. Mmg dah biasa tapi asyik aku je makan hati ssh jugak. Ada bf tapi mcm tkde je. Tau la dia busy dgn praktikal bagai. Aku support pe. Tapi kadang kadang hati perempuan aku ni ada gak rasa. Rasa sunyi je. Next week birthday dia,nak dtg sana,dia cakap nak dtg sini tapi tak sure la dia jadi dtg ke tk. Dia pun tk berani nak jnji. Atleast birthday dia boleh lah celebrate sama sama. Nnt birthday aku confirm tk dpt celebrate. Tibe tibe je rasa sedih giler. Tataw la knp. Aku dah beli present tuk dia,tp tkdelah mahal sgt. Tak mampu nak beli mahal mahal. Gaji tk seberapa. Banyak benda nak kena byr. Duit ptptn pun aku tk start lagi. Sekarang dah potong epf. Pastu lak ni dah nak puasa mmg boleh saving. Saving pun sbb nk beli baju raya. Taun ni beli baju raya sgtlah murah. Alhamdulillah atleast ada jugak baju raya. Sehelai pun jadilah. Lebihkan mok je. Cuti pun bukan lama pun. Hurmmm. Sejak ni aku banyak mengeluh la. Aku tau ALLAH tak suka org yg suka mengeluh. Entah lah. Hanya Dia saja yg paham perasaan aku. ALLAH S.A.W.

No comments: