:: end of Jan 2011. cepat je masa berlalu. cepat jugak la bulan Jan nak abis. hurmm,bulan niyh byk cite LovE.LovE.LovE. biasa r da bOle On9, dapat r update blOg niyh. kalO x,makan masa yang agak panjang tuk update blOg ni. hahaha. bulan niyh,byk sangat benda happy. benda sedih pOwn de gak. tp malas nak pkir sangat. sakit aty je. mayb sebab terlalu hepy kOt. tuyh bnda sedih ttbe je datang. hahaha. arini xsihat. da bpe ari ase cm nk demam. tp xdemam pOwn. hikhik. tapi sakit tekak. cakap pOwn sengau je. biasa r idung tersumbat. hurmm. benci aw !!! mayb rindu sangat kt "Lil Froggie" kOt. tuyh yg sakit je. bile la dia nak balik sni. hukhukhuk. da lama sangat dia kt sne. nk On9 pOwn jarang2 je nan dy. haishh. ntah dia ingat aku ke x !!! but i really mish n lOvE him. lme xdgr sOre dy. xtgk muka dy. xmembebel kat dia. xmarah dia. kata dapat Owg jauh kena la terima. hikhikhik.

hurmm,arini rase macam nak tgk cite khurafat la. tapi nak g nan "Lil Froggie" sure xdpt tgknya. ye r,dia xde kt sni. pas2 nak sgt la dia nak tgk cite seram2 niyh. jakg kecoh 1 cinema dgr sOre dia terjerit2. wat malu je. hahaha. dia pOwn awal2 da bg warn xmO tgk cite antu. bile dia ckp cmtu,teringat time tgk cite seram kt uma. bnda bukan kua antu pOwn cm tekejut ckit je,dan2 dia bOle ttup muka nan bantal. klaka. da 1 uma gelakkan dia. hahaha. cOmel je. saya sayang awak !!
tp nak tgk gak cite khurafat tuyh. xtgk nan dia,tgk nan Owg laen pOwn kay gak pe. jnji dpt tgk. huahua. tp seperti biasa kalO nak kua,kena minx permissiOn dlu kat "Lil Froggie". nanti dia bising,kua xbtaw dia. wink.wink.wink.

arini jugak aku ase nyampah nan sOwg minah niyh. aku xpaham sangat nan perangai dia. tp pas mamat niyh kate dy de penyakit,sO aku xkisah la. cian kan. da sakit. kne r layankan je. nak kt da lama kenal, bru je td. tuyh pOwn kt fesbuk je. ttbe dy add. aku pown igt nk kawan an,approve je r. ttbe chat lak. xpe agy. tink +ve,nak kawan. Okay. ttbe bOle lak sbuk nme mamat tuyh (xperlu la sebut nme dy). care dy cite macam r aku nak sangat nan mamat tuyh. dia igt aku niyh tergile2kan mamat tuyh. padahal da terang2 status aku da "married". bengOng an ?! ntah la. xpe agy. aku layan agy. sbb aku xtau dy de pnyakit an. pas2 dy cite agy pasal mamat tuyh cmni la,cmtu la. sampai aku naek rimas la. aku da kt,yg aku nan mamat tuyh xde pape. kawan je. dy xcye gak. last2 hah! bak dtg,aku tulis kt wall aku besar2 pasal "Lil Froggie". padan muka. terus tukar tOpik laen. degil tOl. tak paham2 bahasa. huahuahua. yes !!! finally,aku berjaya kua kan sumenya. xde r ase sakit agy. hikhik.

tapi,pape pOwn,aku tetap sayang sangat kt my baby n my "Lil Froggie". aku suke bg nme tuyh kt dia. sebab dia cOmel sangat !! geram !! I LOVE YOU SAYANG !!! muackss~

No comments: