nadia&&nutt&&bff
22 years
29 Aug

:: bOut Nutt. hurmm,nak cite pe pasal dia niyh enk ? jup. pkir dulu. hikhikhik. 1st kenal die masa OrientatiOn kt cOllege dulu. amik cOurse sesama. masa tuyh nak isi bOrang. muka masing2 innocent je. haha. pastu kita g kelas sesama. duk dlm kelas pOwn sesama gak. agy2 nan awe sekali. besh je. mana g sume sesama. wat assignment pOwn 1 grOup. agy syOk kelas kite de bpe kerat je. sO,xde r cam malu2 sangat. sume da kenal. igt agy,tym aku duk perdana,kO amik n anta aku naek motOr kO. nan kekadang xpakai helmet. pakai redah je. klaka kOt. yg paling besh kite suka bahan awe. asik xg kelas je. kalO lambat masuk,sume pasal dia. masa nak exam agy r,sibuk wat study grOup la kOnonya. last2 bawak tOyol gak. hagaga. sumpah klaka. kO igt x,tym kite baru 1st tym masuk klas pakwad. macam haram je,1st masuk da kena bahan. kata aku nan awe cOuple. mmg macam sial je. tym kite g kuala sgOr,lepak sesama. tdOw 1 bilik. da r bilik tuyh seram. masuk2 tV tbukak kan? hahahaha. tym kite wat presentatiOn eng tuyh. cite pasal setting table. klaka plus malu sial. sume pandang. ayat ntah pape r. tuyh pOwn merayu kat dia an. kite xtau bile anta ketas tuyh. seb bek dapat markah. pastu aku de tOmpang duk uma kO,tdOw 1 bilik nan tiEra sume. lepak2 dalam bilik. gOsip2 nan dak2 bilik laen. aku nan wat drama tamil nan ried dlu. sumpah klaka. susah nak lupe tym2 niyh. even kite da jarang jumpa, masing2 da keje n jauh, tp aku tetap ingat kO n sayang kO sampai bile2.

bff~


ayisy&&daddy&&bff
22 years

4 April


:: bOut daddy. hurmm,yg niyh agy susah nak cite pasal dia. sebab cam xde yg special pOwn. hagaga. dia niyh memang special pOwn. dalam banyak2 kawan laki aku,dia lah yang paling rapat sampai sekarang. sume masalah aku cite kat dia. ye la,kata daddy an. kena r cite. t sorOk2,de je yg kantOi, better,btau je. hihi. hurmm,dia niyh banyak cakap. kalO nk gOsip bg je kat dia. kalah pOmpuan. cepat je tau cite. lagi2 kalO dia gelak, 1msia bOle dgr gelak dy. dy gelak klaka kOt. aku kalO wat lawak nan dy,bukan gelak sebab lawak,gelak sebab klaka dgr dy ketawa. mcam pOntianak. ngilai2. hihihihihi. macam haram. jgn r bg dy gelak malam2,takut sial. sumpah aku lari. hahaha. thanks dude,ko suke bg aku gelak. kalO xbg aku ketawa 1 ari,xsah kan? kO pOwn suke dengar prObs aku. bile aku da cite kt kO,aku ase cam lapang je. dr moOd lari,terus datang blk. hahaha. kalO aku de probs nan "Lil Froggie" dia lah yang tOlong settlekan. thanks dude. 1st aku kenal dia tym kt cOllege gak. tym tuyh kt selalu lepak sesame kan. memang r kite bukan course yang sama,tp tym xde klas je,kt lepak kt library. yg besh aku sowg je pOmpuan. yang laen sume laki je. hahahaha. jaja, afick nan ried. sume lepak sesama. tuyh pOwn 1 sem je an. pas2 sume da laen2. ntah mana2 je sume. ko pown kjap je kt cOllege an. tp kan,de 1 je masalah kO,kO kalO xsuke Owg tuyh,mmg sume kO sumpah2 dy. aku suka care ko. hahaha. pape pOwn jadik,aku nak kt still tOgether sampai bile2. nO matter wat happen kay? kO kalO xsuke sape aku kawan,terime je r. aku xmO pasal bnda2 tuyh kt gadO. kO kan daddy aku. huhu. aritu dapat jumpa pOwn kejap je. xpe,t kite jumpa lagi. gOsip2 agy. hahaha. sumpah rindu tym dlu. beshnya. saya sayang daddy saya!!!

bff~






tisa&&yatt&&bff
22 years

19 sept

:: bOut yatt. hurmm,niyh cite agy besh. sebab sayang sangat2 nan dia. 1st kenal dr skOla. masa f1. 1 kelas nan dia. dia kt dlm kelas mmg xbyk ckp pOwn. lama kawan nan dia niyh. ye r, afta aku pindah skOla pOwn,kt still contact an. dlu agy susah. xde phOne pOwn. pakai kad raya je. kalau surat asenya xde kan. hurmm,ssh gler tym dlu an. nk jmpe tym aku lalu dpn skOla tym de hari sukan baru dpt jumpa. tuyh pown sekali je an? hahaha. bape taun kite lOst cOntact an. finally,kt jumpa gak kt fesbuk. tuyh pOwn aku yg carik kO. sdey je. tp takpe,aku tetap sayang kO sampai bile2. pape probs aku,kO dgr. prObs kO aku dgr n marah2 kO. dgil sangat kekdg kO niyh. dlm tuyh kepala de tuyh besar pyer batu. hahaha. tapi aku tau,kO msty dgr ckp aku nya. kalO x,aku pkOl kO lelaju, hahaha. kite da lama xjumpa n baru cOntact balik pOwn still cam dlu an. anytink,prObs kO,pls cite nan aku,jangan sOrok2 kay? aku xmO kawan aku sedih2 sOwg2. pe gunenya kawan. xkan tym senang je ade,tym susah,lari. aku bukan jenis camtu,kalO x,watpe aku carik kO sampai skang. mmg la,kite da de life baru, da de kawan baru,tp kawan lama,mne leyh lupa. kite susah sesme. hepy same2. kan besh kalO bOle g masa dlu,bOle lepak sesme agy. gadO nan dak2 laki sume. syOk an. kO kne igt,jgn sebab kt knl baru setaun,kO nk sorOk2 nan aku. aku pkOl kO kali 2nd tym. huahuahua. sumpah aku sayang kO sangat2!!!

bff~




erni&&ann&&bff

22 years
19 may


:: bOut aNn. hurmm,1st kenal tym kt skOla dulu. mula2 kenal2 cam gitu je r. sebab x1 kelas an. pas2 lak dak aspuri. aku niyh mne r ngam nan dak aspuri niyh. kerek abis. dOwg mne layan dak2 lua. huhu. tp aku stat rapat tym dy da kua asrama,pas2 lak leyh ttbe 1 klas nan aku 2 taun. mmg rapat r. rehat sume same2. kekdg lepak g klang pown sesame. yg besh kt b5. ida,ahin,ein,aku nan kO. igt tym dlu. cam besh je. mmg besh pOwn. skang sume da lari2. aku da de baby,kO da tunang,ida nan sibuk rOnda2. ye r pOlis. ahin je ntah mne. pas abis skOla,da xdgr cite dy. tp kua nan kO xsgt,kO asik la pOnteng skOla. tym2 tuyh sibuk nan amik lesen la. tp xpe,aku paham. kO pOwn sibuk tOlong mak kO. aku igt agy,kt wakil men bOwl. sumpah klaka. da r xreti maen,pakai hentam je. tp terpilih gak. dan2 kenal nan abg mne r semate2 nak men game free. last2 aku lOst nan dOwg,kO yg Over. ye r,dak tuyh kan eX kO. tet!tet!tet! next tOpik kay. igt x,masa kite raya. tym tuyh kO da de kete. xsia2 kO amik lesen awal2. leyh bawak aku jejalan. kt g merayau uma dak2. besh kan. sonOk. tp aku rindu nak maen bOwl nan kOwg sume. fauzan,jani,areng. sape agy ek? lupe r nme dOwg. hahaha. masing2 sume da busy,nak men bOwl pOwn ssh. kO pOwn sure nan kepit nan tunang kO an. hikhikhik. even kite ssh nk jumpa,nk lepak ke,nk citcat ke,nk im ke,nk ym ke, kO tetap kawan aku sampai bile2 kay? sayang kO sesangat !!!

bff~





areng&&abang&&bff
22 years

26 June


:: bOut abang. hurmm,sumtink pasal dia niyh,kitOwg da mmg macam adk beradik gak r. mana xnya,nama lebih kurang,pas2 nak jd cite,nama ayah pOwn sama. hahaha. nasib baek bapak laen. sume Owg igt aku nan dy adik beradik,tp tidak sama sekali. kulit laen kaler r bang. sOri brO. haha. lagi cite,adk ngkt ktOwg pOwn same gak. si eyka tuyh. kalO dak tuyh de prObs,ktOwg r yg dy carik,t kt klas,kt bincang sesama an. klaka je. tp kt 1 klas kejap je. f4 dy da masuk skOla teknik. da xjmpe. ttbe lOst cOntact. pas2 camne jumpe balik ek ? hah ! afta abis spm kt jumpe balik an. kt cOntact balik. maen bOwl sesama. pas2 kantOi leyh caple nan kO. hahaha. sumpah klaka. ntah camne leyh sangkut nan kO pOwn xtau r. tp kejap je. aku pOwn xnak la,sbb t putus,trus xkawan agy.pas2 ble kt break,trus xjmpe. igt agy tym kt skOla dulu,kt asik gadO je. pantang jumpa gadO. pas2 dak2 mesty asik bahan kite je kan. gadO2 pas2 lepak sesame agy. still tOlong2 agy. igt agy kO penah tOlong aku bg surat kt mamat aku minat. sumpah klaka sial bila igt balik. ttbe kt jumpe balik kt cOllege an. ntah pe kO wat kt college tuyh. alasan melepak. pe care lepak kt cOllege. hahaha. lama giler an,tym tuyh. da 3 taun gak r cite tuyh. ssh gile nk keep in tOuch. ye r,jumpa pas2 ttbe senyap. pas2 jumpe balik,aku da kawin. da de ank. tuyh pOwn jumpe masa buka pOse taun lepas. kalO x,mmg xjmpe r kan. aku bOle lupe nama full kO. dan2 ty nme kO pe. klaka sial. mcm dak2 sume. guraw2. padahal da besar. kO pOwn asik r nak crik pasal je nan aku. mmg abang yg terbaek !!! "Mohd Fadzli b. Ibrahim."

bff~



No comments: