:: yummy !! 1st feb and lOts Of lOve.lOve.lOve. ase macam nak makan sweet je. biler lapa,nak makan cOokies la plak. sedapnya kalO dapat makan cOokies niyh,perghh,layan babe. bOle xaxau sekejap. kejap je r. hahaha. tp xleyh Over sgt. makan sweet niyh,nnt ayat sume nak sweet je. n xbaek tuk kesihatan jugak. huhu. teringin nak wat cOokies. tp xtau wat n xreti n malas. ngee~
tapikan lagi sedap kalO de Owg sayang belikan.dah beli,suapkan tuk aku lak tuyh. cOnfirm,mmg abis aku makan. xpayah pikir kesihatan dah. huahuahua.





:: cupcakes !!! arghhh. full Of lOve. i want dis ryte nOw !! Lil FrOggie,pls buy dis fOr me !! im begging yOu. i nak niyh. sO sweet n yummy2!! pls leyh x. sumpah tgk cupcakes niyh cam sayang je nak makan. sebab cantik sangat. nak simpan je bOle x. tp kalO xmakan kempunan lak.penat je la suh "Lil FrOggie" belikan. cam membazir je. hahaha. tp,sumpah sedap. Ya Allah, asal lak arini sume benda sweet aku nak makan. tapi xtau la bile dapat makan. tgk je r. pas2 kite bayangkan saje. wawawawa. sumpah aku da terliur niyh tgk cupcakes niyh. geram sial. kalO aku de barang2 niyh,sure aku wat. xyah tggu Owg belikan. aku wat agy sedap kOt. kOt r. hahaha.






:: chOcOlate. wahhh,full Of chOcO. nyum. nyum. nyum. sedapppppnya sejuk2 niyh dapat makan chOco. giler terliur da niyh. aduyai. plss,sesape tOlong belikan saya chOco. nak cadbury punyer. igt tym dulu,de sum1 tuyh selalu belikan chOcolate tuk aku. sweet sgt. tp msty de almOnd. pas2 plastik cadbury tuyh,msty tulis nOte,bile dy bagi. besh sgt. da r sedap,Owg bagi,lagi r sedap. hahahaha. tp tuyh dulu,3 years agO. nak sekarang,hurmm,berangan dlu baru dapat kOt. tuyh pOwn tgk camne r. hahaha.







:: blueberrycheese cakes!!! i want it !!! pls,sumOne buy fOr me. aritu dapat makan. tp kne share nan Owg kat uma. tp sedap gak share nan Owg yg kt sayang aite ? hurmm,makan2 cakes,coOkies,cupcakes,chOcolate. nyum. nyum. nyum. yummy2 !! sedap nya. dapat sume niyh,xtau mana 1 nak makan. giler terliur niyh. huahuahua. tp tgk je r kt sni baru terliur. nak dpt sume niyh,mmg xde la jawabnya. huahuahua. sOb.sOb.sOb. saya nak sangat sume niyh. Lil FrOggie,pls.. :(


No comments: