:: bile kebOsanan melanda,niyh la akan berlaku dalam life aku yang sangat2 xbetOl.



♠ balik dari keje trus duk depan lappy n snap pic yang terlalu Over.
hahahahaha. i like !! tuyh yg bOle wat life aku getting better n better !!!





♣ bile malam xbOle tidO n teringat kat "Lil FrOggie"
niyh yang terjadi. ttbe jadi mereng. hahaha :)






♦ maen "sahibbah" tuk ilang kebOsanan,tp sempat jugak membuat 2 perkataan yg xde kene mengena dlm list. tuyh bermakna,aku tgh gilerkan "Lil Froggie" !!!
(nampak sgt aku buhsan sebab dy xde) hohoho~








♥ bile kebOsanan yang teruk melanda kat aku,niyh juga akan berlaku. xde keje,tp carik keje dimalam hari tuk mencacatkan tangan aku. tp,xde la cacat sangat sebab nama "Lil FrOggie" de. abis je phOto shOot,masa tuk menghilangkan kOtoran degil di tapak tangan. sangat cepat. nih sume dapat menghilagkan kebuhsanan yang tahap max !!! huahuahua :)

No comments: