8th February 2011
Tuesday
kL
 
saya sayang awak sangat2 !! saya rindu awak sangat2 !! da lama xjumpa "Lil FrOggie" saya. besh giler dapat jumpa dia. tp agak berangin jugak r,sebabnya tunggu dia kt kL sentral selama 1jam. sangat2 geram.da macam Owg budO je bjalan kt situ. sal call je,Otw r. da nak sampai r. tp xnmpk muka dy. haishh ! sabar je r. naseb baek laki aku. kalO Owg laen,da lama aku balik. sebab rindu kt dia,aku tunggu dia cam pasu bunga kt situ. tym tuyh lak aku duk sebelah pasu,mmg kena r. tp bile jumpa dy, hepy lak aku. terus xmarah dy. tgk muka dy,sengeh2 trus cair. alamak ! haha. tp kne r dgr aku membebel jugak. padan muka. lama seyh,xjumpa dy. rindu gile. de ke dy kate,aku da gemok. siOt je. tp perut aku je r muncit. dy lak membebel kat aku. bgOs r. haha. tym tuyh mmg bejalan je,sampai kaki aku luka2 asik bejalan je. dr Times trus g Pavi,tgk wayang. xleyh tahan,tym nk tgk kt Times,da nak smpai cOunter,dan2 dy suh tgk kt Pavi. bOle tahan gak. haha. bengOng. tp bgOs gak. kt Pavi awal ckit citenya. ktOwg tgk khurafat. begadO2,sOwg nk tgk,sOwg xnk tgk. last2 msty aku menang. yeppi ! dpt gak tgk. tp cm haram r. sebab xbesh pOwn. dr dia takOt nk tgk,terus xtakOt. dy tuyh da r penakOt. klaka tgk dy tgk cite tuyh. ttup mata nan tOpi bagai. pas2 part2 seram,bOle lak sembang2 nan aku. haha. aku pOwn takOt gak,tp xde r Over cm dia. haha. pas2,lepak starbucks,On9 jup. sambil2 tuyh sempat gak amik pic. xde keje cmtu r. pas2 ktOwg g makan. makan kt kdai sebelah je. haha. bengOng. bajet nk balik. ye r,nk blk cepat2. t tren mlm xde.dan2 lak dia jumpa kawan dy. temankan makan r. jejalan agy. dy bOle r blk awal,umah dekat. aku niyh xnk jaOh lak. da r,smpai klg,xde transpOrt. haish !. naseb baek aku jmpe memb skOla aku. dan2 lak uma dekat,dy anta aku blk. haha. besh giler. thanks sasirekha ϡ thanks jugak kat "Lil FrOggie" sebab spent tym nan aku. bg aku hepy. sOnok giler kua sesama. sampai ase xpasan de baby kt uma. sOwg2. sOwi adriana,nnt kt kua nan uncle Faiq agy kay ? ヅ 



p/s : saya sangat sayang kamOo && baby adriana ❤ 

No comments: