:: aritu aku g Sunway Pyramid. banyak jugak la g tempat niyh. sebabnya dekat ckit. senang g n blk. blk lambat pown xpe. sebab dekat r an. aku g nan ank2 buah, boyfie dowg,anak aku n yang paling penting dany. thanks ye,cOz kO anta kitowg sume g sane. tp,kO gak nk ikut kan. aku g sane saje jejalan. temankan dak2 tuyh dating,tp aku xde r dating nan dany. t "Lil FrOggie" saya marah kalO saya nOty2 nan laki laen. hohO. sOwi sayang,kua nan memb je kOt. jgn marah ek? hihi. nak kua nan dia,dia xde. blOm balik sini agy. jalan pOwn xbesh sgt. carik barang,pas2 maen bOwl. tuyh pOwn lepak nan yana n zayd. sOnok lepak nan dOwg,de je bnda nak gelak. klaka. kire besh gak r lepak nan dOwg sume. happening je. xde la buhsan sgt. aku kat sane lama r gak. kOl bpe bru balik. tp dany xlama r,dia de game futsal. sO,aku lepak nan dak2 je r. blk naek tren. tym tuyh lak ujan lebat. sO,kne la tggu. adriana muka da tensiOn. ye r,1 ari xtdOw. cian dia. tp,bile sampai uma,xmO lak tidOw. haishh. tym2 tuyh gak r da lama aku xmaen bOwl. lawan nan zayd. asik la ke lOngkang. tgn pengkaw. hahaha. tp da nk abis game,dan2 asik strike je. kt da lama xmaen. cmtu r jadinya. hahaha. tym sibuk2 maen bOwl,ttbe "Lil FrOggie" text. cara dia text cam da de kt sne. aku pyer r excited nk jmpe dy. ye r da lama xjmpe an. mne xnya,cara dy text cam dy nk dtg je. padahal aku call dy,kt dy dlm bus kt jaybee,Otw nk blk cni. hahaha. sumpah aku rindu dia. tym tuyh gak ase cm nk hug n kish dia. hOho. dr cm xsonOk je nk kua,terus hepy,bOyfie saya da balik. yeppie agak malam gak r ktOwg sampai uma. nan tren tekedet2 bawak. geram aku. tp,alhamdulillah,sampai gak kt uma. angah amik pas2 mak blanje makan KFC. hOho. 1 ari makan KFC. kt sunway dany blanje mkn. balik uma,makan agy 1 bucket. rezeki2. amin

p/s : macam haram aku xleyh nak uplOad pic. sumpah aku bengang. da r banyak giler pic aku nk masukkan. dan2 xleyh msuk. arghhh !!!! tensiOn sial.

No comments: