:: harini aku ase hepy semacam je. tak taw la nape. plusplus aku dgr lagu "BrunO Mars- marry yOu". giler besh. huahuahua. hOpe,lama2 hepy aku niyh., tOlong la sape2 jgn kacO aku. aku xkacO kOwung, kOwung jgn duk sibuk2 nk kacO2 aku enk ? finally,sume da settle. xde pape agy. gurl dlu tuyh pOwn aku da blOck dy. laki tuyh pOwn da de gulfren bru. sO,aku da ase aman. pasni,xmo layan2 agy. haha. thanks "Lil FrOggie", awak wat saya hapy shagat2 ! semalam dapat jumpa awak. sanggup kua Opis awal, semata2 nak teman awak balik aw. jumpa kejap je pOwn da Okay. hepy giler. tp,marah ckit la,sbb balik xbawak lappy. sggOp bg ude pkai. ntah bile dy nk anta. cmne nk On9. huh ! xpela,dy nak balik pOwn sebab nak g klas. da 1weeks xg klas. terOk tOl. haishh !. dis mOnth pOwn da byk kali jumpa. sumpah aku sayang dia giler2 ! naseb baek xgiler. haha. baru semalam jumpa, da rindu giler. suke tgk dy smile,cOmel giler. cam baby adriana je. shayang kOwg dua ! mlm td dy suh On9 fesbuk dy, lama gak r spOt check. agy2 kat inbOx dy. besepah. ntah sape2la. pas2 de r aku cm sakit aty ckit. trus call dy. nak ty la. kang asik pkir je. nk tdOw pOwn xbOle. naseb baek alasan dy suh bOle pakai. aku trust dy. aku juz nk tgk dy cmne je. tp yg beshnya, tym aku call dy, dy ngah tdOw aw. pas2 aku ty2 cmtu,pas2 cite pyer pjg giler. sampai kdt aku abisla. xpe la, dy yg tOpupkan tuk aku. mmg kdt aku sume tuk dy. aku xkesah pOwn. janji dapat cakap nan dy. pas2 an,igt nk smbOng tidOw jakg ttbe ntah cmne kdt dy de byk lak. da bgayut aku nan dy. trus xjadi tdOw. dy pOwn bOle tahan gak,da bgn xbOle tdOw. da cam aku lak. kenalah temankan dy. padahal pg2 aku keje,dy de klas. bgOsla. last2,pg td aku bgn lambat,dy xbgn2. da lambat. nak kjutkan blagak. kt bOle bgn. padan muka. mlm niyh xbOle kacO dy tdOw,kang sOk xg kelas agy. da r byk kli skip je. pasni,kena blaja tidOw malam lak. ssh tOl suh tdOw mlm. da cam burung antOo.(─‿‿─)

:: arini jugak, baby adriana sakit balik. da batOk2, selsema. cian aku tgk dy.(╯3╰) nak jalan pOwn xlarat. mata da sepet,sampai da ssh nk bukak. td aku balik lunch, baring je. cian dy. nak makan ubt ckitnya ssh. seb baek dy Okay ckit td. kalO truk ckit, baru aku bawak g hOspital. kang bawak tym2 niyh,dOc tuyh bOngok,saje je xmO bg dy sedut. dy Okayla. macam2 hal r. mmg r dy Okay. tggu turn, dy trus sihat. huh !  >.< dis mOnth je da 2x sakit2. hOpe cpt sihat. xyah g hOsp. mama always lOve yOu adriana.(♥♥,) nak makan nasik pOwn ssh. mayb sbb xselera,. asik muntah2 je. risaw sgt2 O.o . mama dOakan adriana cepat2 sihat. bOle panjat2 krusi agy. Amin ϡ 

p/s : xOxO (a♥‿♥a)

No comments: