Tisa && Ayisy && Halim && Cat
Sunway pyramid && Ou && Ikea
jejalan sesaje !

:: jejalan sesaje aku niyh. suke la baby,asik bejalan je. bulan niyh je da byk kli kua. merayau je aku niyh. tuyh kalO da kua, xreti nk duk uma. tp niyh xleyh salahkan aku r,tisa ajak aku kua. fOllow je r. agypOwn aku nk jmpe ayisy. ayisy nk bg brg. hihi. dy bli Ole2 tuk aku and baby tym g "Krabi" . sOnok sakan dy. seb bek igt aku. eyh,tukar tOpik lak. aku kua nan dOwg niyh, saje je lepak. lama xlepak nan tisa. yg beshnya,aku niyh kua niyh sesen duit pOwn aku xde. aku da btau tisa,aku xde duit. tp dy suh fOllow gak. kua je r. xtau lak de Owg blanje aku. makan meehOon kari. sumpah sedap sial. haha ✿◕ ‿ ◕✿ . nnt aku nk mkn agy r nan "Lil FrOggie" lak. makan nan Owg sayang,msty agy sedap. hahaha. tukar tOpik agy. hah ! sume tuyh cat yg blanje. nek segan aku. tp bukan dia blanje aku sOwg. dy blanje Halim nan Tisa skali. pakej r tuyh. haha. pas2 ktOwg igt nk maen bOwl. tp,xbOle,de game lak kt sne sampai kOl 8. sO,jejalan je r. aku da r bru g, pas2 g agy, da xtau nk wtpe. buhsan je. padahal aku yg iye2 ajak dOwg. ye r,igt nk jmpe ayisy tuyh r. dan2 teheg2 lak dy dtg. nk sembang nan tisa,sibuk jejalan nan bf dy. malas nk kacO. da aku jalan nan cat,tuyh pOwn xbyk ckp. aku je yg mmbebel. haishh. pas2 da puas jejalan kt sne, ktOwg g Ou lak. sggup nak maen bOwl nan aku,g Ou. aku da r nk blk awl. nk bg yana takO2. sibuk suh beli. last2 dy pOwn da blk. adi nan mirul yg makan. cian dy. ๏̯̃๏ ktOwg maen bOwl 2 game. 1st game cat menang. 2nd game aku lak yg mng. haha. xtau la dy bg chan ke pe. yg pnting,aku maen mmg btOl2 r. haha. pas2,si Halim lak ajak makan kt Ikea. sibuk nk makan meat ball. dy kt kat situ sedap. g je r. mmg sedap pOwn n muak. bapak byk aku makan. da r meatball pas2 dy suh aku abiskan chicken wing. xnk fav aku lak. aku makan je r. sumpah nk jalan pOwn xlarat. yg beshnya,.b4 nk g makan. kt dlm kete la niyh,dan2 adriananya pampers bOcor. aduyai. aku da r lupe bwk pampers, bnda laen sume aku bwk. 1st tym kua,aku bOle lupe bwk pampers. giler klaka sial. seperti biasa la, Cat yg belikan. aku mmg da xde duit. mmg malu r. igt nk pnjam duit Tisa,tp dy yg kua g belikan an. huhu. last r tuyh, xmO kua agy r nan dy. yg besh gak abis sua nan baju aku basah. tp xpe r. bukan kete dy yg kne. kalO kne,aduyai. mmg plusplus malu r aku. huhu. da makan sume, trus balik. Tisa xleyh blk lambt2. mama dy bsing. hahaha. tp,thanks kt kOwg sebab bawak aku and baby aku jejalan. have fun giler. aku asik gelak je. xde la aku asik kacO "Lil FrOggie" tidOw. huhu. thanks gak kt Cat,cOz blanje aku macam2. (✿◠‿◠) 

p/s : sekian lama aku nak uplOad pic niyh,dapat gak . haha. skang baru dapat update yg niyh. huhu 
(✿ ♥‿♥) hati berbunga ceria ! yeppi .

No comments: