:: pagi2 lagi aku da wat hal . hagaga . sOwi dear, xsengaja. ngee . ttbe aku hangin,pas2 dy sanggOp dtg jumpa aku kt Office. hihi. tp aku xbg . ye r,camne nk jmpe, bOs aku de. agak2 la. silap2 aku kne buang je. xpasal2. haha. tp aku jadi kua jugak. tp lambat ckitla. aku kua lunch agak awal r. suh kua ptg xmO., biasa r,dy xtdOw agy. kalO da tdOw,mne nk bangun2. sO,kne la tahan mata dy kejap, kata nak jumpa aku kan? hagagaga. agak lama gak r aku suh dy tahan. aku bOle suh dy maen game kjap. haha. pas2 tym dy da sampai,aku bOle suh dy tggu agy. sOwi sgt2 sayang. sayang yOu sgt ! pas2 kt kua lunch sesama. yOu xmO makan. belagak ! I makan sedap giler yOu. yOu tgk je la ek? hagaga. pas2 makan dalam kete je. tapau. sibuk sgt nak tdOw. tp xtdOw pOwn. sibuk cecite nan aku. hOho. spOt check sume brg2 la. tgkla sayang. xde bnda pOwn nak sOrok2. text pOwn aku bukan suke2 nak buang. mmg aku xsuke nme Owg laen. sibuk2 je penuhkan inbOx aku wtpe. aku nak nama "Lil FrOggie" je ade. tp xbyk pOwn textnya. sume text lama2 aku simpan. biala bape lama pOwn text tuyh,janji nama "Lil FrOggie" ade. hahaha. tp kalO setakat text pendek2 mmg aku xsimpanla. sebab pendeknya tiap2 ari dapat sama. haishh ! tp kan,mOtif nak jmpe sbb nak tau pnce sebab aku marah dy. bile jmpe sume lupe. sal nak bukak je,tukar tOpik. hahaha. dr nak hangin2, ttbe gelak plak. de 1 bnda yg agy xbOle lupekan dy,kalO jumpa dy,perfume dy mesty lekat kat aku. tuyh yg agy angau nan dy ! hahaha. mandi ke,xmandi ke sama je bau dy. huahuahua. pape pOwn saya sayang awak shagat2 !!! 
muacks ! ♥ ♥ ♥  



♡ sempat wat muka agy an? hah ! padan muka. tnjukla muka tuyh kt sini enk ? budak buysuk ! xmandy lagi. hahaha. pape pOwn, I tetap sayang yOu jugak ! hagagaga ϡ  ♡

No comments: