:: tetibe rasa rindu kat kekawan lama aku. banyak sangat kenangan. mummy ! nak skOla balik . tuyh r, dlu tym skOla,maen2. mOntengla. lari skOla r. tdOwla. maen2 la. skang da xskOla,padan muka kO ! baru nak igt sume tuyh. tp,bile wat bnda tuyh sume la,ase mmg nak g skOla balik. rindu kat kekawan. kat cikgu. igt agy tym kt skOla dlu,tym subjek "EconOmy",wat nOta pjg2,pas2 da siap,ttup buku. xde la bukak2 agy. then 1 aritu, ttbe cikgu leyh sOal lak, aku nan 1 bnda xtau,dan2 lak aku Owg 1st yg dy ty, mengagau aku jawab. hah ! bak datang,xdapat jawab. kena berdiri. sial je. naseb baek bukan aku sOwg je kena. besfren aku kt sebelah pOwn kena gak. mana x kena sOal,dy sibuk ngajar,ktOwg sbuk bcerite. hahaha. klaka sial. aku kt dlm kelas tuyh mmg bising ckit. mulut aku je yg bebunyik. tp,kalO de dak2 cine duk blkg, agy riuh. suke suki dOwg je kua ikut pintu belakang. aku ase cam nak shOot je. geram ! ktOwg nan cine,india mmg xcampur sgt. de tuyh aku de gadO nan dak India,gadO mulut je r. aku sibuk2 bcerite,jakg dy sOund aku. sial tOl. aku sOund dy balik,kalO dy bsing,aku xkecOh pOwn. huh ! pas2 kalO cikgu xde,ktOwg mmg bkumpul r. selalu kumpul kt meja aku. de je stOry nk cite. ye r,tmpt aku tuyh cm syOk ckit la. depan aku wakdOl nan bOtak, sebelah dOwg lak tOnyet je. sO,senang tarik kerusi duk sebelah je. bile ckgu dtg,senang lari. cam jani,acik,dafi,bella sume duk tepi tingkap. ntah pe duk citu,sibuk usha2 dak kt padng r tuyh. haha. murney nan erni,duk blakang tOnyet. erni,kekadang je dtg. ntah pe mslh dy. murney biasa r,busy je memnjang. sal ckgu xde,dy Owg 1st kua dlu.tp penolOng klas. bella nan dafi lak,de je cite dOwg. sbuk nan phOne je. pdahal dafi,ketua kelas, bella pengawas. haha. cite kt belakang lak,syeha nan diera. tuyh agy besh. asik la begOsip. ntah pela dOwg cite. aku kalO dOwg2 niyh xamik pOrt sgt. slalu mmg tmpt aku je la riuh. kekadang tuyh bgadO nan bOtak n wakdOl. de je bnda nk gadO. huhu. slalu kt skOla aku lepak nan bfren aku. Ein,Ahin,Ieda,nan Erni. dOwg niyhla aku lepak. mana g,sume sama2. slalu nya ber4 je. erni kekadang je. busy nan kedai mak dy. selalu ktOwg selalu wat aktiviti sesama. cam kawad kaki,maen hOki,maen bOwl. sume bnda wat sama2. mana2 mmg sesama la. yg beshnya,aku nan ahin and erni,1 klas. ein nan ieda,laen klas. huhuhu. agy aku xleyh lupe kalO tym rest, kalO klas aku lambat abis,klas dOwg abis dlu,dOwg tggu ktOwg. kalO klas aku kua dlu,ktOwg tggu dOwg lak. besh kOt. pas2 an, aku niyh jenis bjimat aw. aku byk beli air je. nnt aku pOw la sape2 nya makanan. hihi. kekadang share je. haha. dlu kalO skOla ptg,msty aku bawak bekal. nnt share la nan dOwg. pas2 makan kt pOndok. huhu. ktOwg rest nan dak f6. sO,cam xbesh la. cam buhsan ckit. xknl sgt nan dOwg. kalO rest nan dak f4 okay skit. ramai knl. tp de 2 Owg abg niyh je aku rapat. ntah pe r nama dy. besh lepak nan nya. skang mne la dOwg ilang. sume da lari. haha. KOWG SUME TAU X,AKU RINDU GILER VAVI !!!! bile nak lepak sesama agy ! (╥﹏╥) skang sume ntah mana2. da xcam dlu. xlepak sama2 agy. sume da jaOh2. agy2 ahin. agy lOst cOntact. xtau dy ktne sume. beshnya kalO dapat lepak cam dlu agy. g mana2 sume sama2. sampai bile2 aku xkan lupekan kOwg.




p/s : ➳♥ xoxo 
 

No comments: