Daniel&&adek
19 taOn
Subang ♛ 

:: aku ada adek baru. haha. thanks tO Ayisy jugak cOz, kenalkan aku nan dia. xlama kenal dia, xbaru jugak aku kenal dia. kenal dari Ayisy, pakai pOs fesbuk. haha. sebab kenal kat fesbuk, xpenah la jumpa. then, saturday aritu jumpa dia. Ayisy bawak dia jumpa aku. sumpah dia cOmel giler. haha. kecik je. kalO nyOrok belakang Ayisy, sure xnampak. haha. sebenarnya, last week agy nak jmpe dia, tp si Ayisy tuyh last2 min, bOle kt de hal. panas je. naseb baek jumpa jugak. hurmm, ktOwg jumpa xbanyak ckp sgt. ye r, baru jumpa kan. tp,besh r. de gak bercakap. dr xcakap langsung. agy teruk. sebab aku da jmpe dia, baru aku tulis pasal dia. baru r besh nak stOry,. sume aku tau . hagaga. hurmm, nama dia spell "Danial " tp aku agy suke spell "Daniel" sbb tgk muka dia cute habis, + lak nan spell cmtu, agy cOmel r. hahaha. aku suke de adek laki sbb aku xde adek laki. sO, da de 2 Owg niyh kre puas ati r. malas nak banyak2. kang xterlayan lak. pasni,kalO Ayisy xde, bOle r ktOwg jumpa. hahahahaha. Ayisy namO jeles kay ? ^.^
p/s : saya sayang adek saya !!!(✿◠‿◠)



No comments: