:: hari yang xsemangat langsung. ngantOk+penat giler. semalam 1 malam aku xleyh tdOw,baby meragam. ttbe kena demam campak lak. sian dia. mak aku lak baru balik dari CambOdia. sO,gilir2 r jaga dia. da r sOk,pagi aku de interview kt kL. pepagi da kena bangOn. aku g nan Nia. dia pOwn nak interview. ajak aku sekali. malas aku keje kat sini, gaji xcukup langsung. nak beli pampers nan susu baby pOwn xcukup. nak harapkan Owg tuyh, haapan r. minx je xbagi2. kang aku wat repOrt kt mahkamah baru tau. aku kesian je kt kO. kO tuyh baru keje. tp as a father, kena r bagi jugak. jgn r lepaskan tggujawab tuyh. sume aku je yg kena wat. haishhh. hurmm, aku hOpe sgt aku dapat keje tuyh. mmg r penat keje tuyh. shift hOur,. tp nak wat camne.memilih keje pOwn ssh gak. sO, g je r. da sampai sana, tggu Ejat lak. 1 hari hujan. dia lak naek mOto. mmg lame r tggu dia. da r interview tuyh lama. dtg pagi, ptg bru abis. cam budO je duk situ. ktOwg g sane nan "Lil FrOggie". dia anta sampai sana. igt nak suh dia tunggu smpai abis. tp lambat sangat. dia pOwn de hal nan member dia. sO,dia balik dlu. kOl 5 bru sttle. trus balik naek tren nan Nia. ingatkan nak suh "Lil FrOggie" amik kt ktm Klg. tp, angah nak amik. dia da de kt kedai, dia amik aku sekali r. hurmm, xde r suh "Lil FrOggie" amik aku. ye r, dia pOwn ngantOk. xtidOw. aku bagi r dia rest. pagi2 da anta aku g kL. pas2 kena tunggu agy. igtkan kejap je. sian dia. naseb baek dia bawak member dia sOwg. xde r dia buhsan sangat. sOwi dear, I asik marah2 je nan yOu semalam. yOu pOwn tau sebab pe kan ? hee. thanks gak sayang, yOu spent tym nan I last sunday . sumpah I happy giler tym tuyh. hee. sayang yOu sangat100x !!!! ^.^

No comments: