:: malam tadi aku xleyh tdOw lena. baby sakit. batuk dy teruk sangat. cam nak kena asthma je. bru je bulan lepas kena, pas2 kena agy. cam makin kerap lak dy sakit. sebulan sekali sakit. mayb dy terlampau activ. xreti duduk diam. dats dy sakit. dy nak tdOw pOwn xselesa. kjap2,bangun. nanges2. mata tutup,tp menangis. cian dy. aku mmg xlarat. da r nak keje sOknya. kekdg je aku bangun. yg lebehnya, mak aku yg jaga. kalO dukOng,bru dy bOle tdOw. bile aku letak,dy nanges balek. tuyh yg susah sangat. hurmmm. last2,pagi2 td aku bangOn jugak. bawak baby g hOsp. sedut gas. sampai hOsp je,trus masuk blik asthma. naseb baek pg2 tuyh xde Owg. senang ckit. dOc trus bagi je gas tuyh. 1st tym dalam sejarah dy sedut, dy xnanges. diam je. relax je dy sedut. cam da xde pape. ye r, baru last mOnth kena. tuyh yg da cam biasa. kalO x,asik la menanges je. nak bagi pOwn kena 2 Owg pgg dy. niyh aku sOwg je pegang. pas2 dy nak pegang sendri lak tuyh. kire Okay r. da besar. da abis je, dOc check, then amik ubat terus balik. uma dekat kan,jalan kaki je. balik je,aku siap2 terus g keje. baby pOwn da Okay ckit. dy balik je terus tidOw. ye r,malam td xckup tdOw. bg je r dy tdOw. kan dy maen2,sakit balik. dy manan reti duk diam2. da elOk,pas2 maen lari2. tuyh yg sakit balik. ubat pOwn da bagi,kre Okay r. dy pOwn da bOle makan ubat sume. kalO x,nk bagi ubat pOwn ssh. maen kejar2 nan dy semata2 nak bg ubat je. hahh ! agy 1 baby sakit, sbb sibuk maen nan sedare2 dy kt uma tuyh. maen lari2 r. makan ntah pape r. gelak2 besar r. tuyh yg sakit. kakak2 ipar aku sume dtg uma. cuti skOla seminggu an. lepak r uma mak. tuyh yg riuh 1 umah. bile tdOw kt depan, besepah2. da macam pelarian. hahaha. tuyh belOm kak lOng nan ank2 dy dtg agy. tuyh yg arwah abah besarkan hall depan. dy tau, cucu dy ramai. senang nak lepak 1 family kt depan. kalO nak masuk bilik, mmg xmuat r. letak barang2 dOwg je da penuh. anak ramai, cucu pOwn ramai r. tym dOwg balik, happening je umah tuyh. tp, arini kak uda da nak balik. tataw r kOl bape baliknya. td aku kt uma, belOm siap agy. bang ude, biasa r. kt nk gerak pagi2,jakg petang bru balik. sO,tggl kaklang n anak2 dy je r kt uma tuyh. bang lang nak g keje. amik turn nan bang ude. kak lang ahad pagi kOt baru balik. ye r,dOwn dtg sini, lambat. kak ude sampai dlu. 2 ari pas2,baru kak lang lak. balik pOwn sama la. kak ude balik dlu. pas2 bru kak lang lak. mak pOwn sOk pagi da nak g CambOdia. biasa r, g travel nan ank sedara dy. isnin mlm bru blk. ikOtkan ati aku niyh,malas nk keje arini. bukan watpe pOwn. ye r,nk lepak nan kakak2 ipar aku tuyh. tp,sebab senin aku cuti, bile cuti gaji kne tOlak. sO, aku batalkan la niat malas aku tuyh. keje je r. xwat pape pOwn janji gaji aku de. kena dpt gaji lebeh skit. aku bOle rasa,bil tel kt Office niyh da naek. ntah bape r aku kena tOlak agy. aritu da tOlak ckit. niyh sure byknya. call 2 Owg. tp cakap lama. tuyh yg masalhnya. hurmmm. pantang phOne depan mata,. de je aku nak dial num Owg. da buhsan duk Office niyh. tenet asik masalah je. nk tgk mOvie pOwn lama lOadingnya. teheg2. hahaha ^.^

No comments: