:: haishh, harini tenet prObs. aku tataw r dOwg prObs ke O aku pyer brOadband masalah, sebab xbayar agy. hagagaga. nk bayar., tp jaOhla. agypOwn gaji aku pOwn xdapat agy. bOss aku g Out statiOn 3 ari lak. lmbt r gaji aku dapat. tp b4 dy kua, aku da btau aku nk gaji awal. kalO x,ntah bile r dapat gaji. da r nk pkai. beli barang baby sume. haishh. bile tenet aku prObs,sume benda2 aku nk search jadik lembs. sO, bagi aku sakit aty. nak tgk drama IndOn agy xleyh. dr pg sampai skang asik lOading je. buhsan ! nak call "Lil FrOggie" membuta lak dy. ye r, kOl 8pg de klas. bgn awal r an. (sebenarnya, xtidOw agy) bile dy xbOle tdOw,dy akan kacO aku pg2. sO, dr kOl 4am smpai 6stgh am, aku temankan dy. then baru aku sambOng tdOw. dan membuatkan aku bgn lambt n agak lambt masuk Office. naseb baek la,bOss aku xde. tp,uma aku dekat. sO, lambt ckit xpela. janji aku datang. gagagaga. tp cian , "Lil FrOggie" datang klas,tp xjmpe klas dy ktne. dgn terbayangkan tilam nan bantal kt uma, dy pOwn cepat2la balik. sampai skang la dy tdOw. xbgn2. biasanya,bile dy tdOw, dy ssh nk bgn. call r dy byk kali. jgn harapla nk bgn. nmpk gayanya,malam r bru bgn. pas2 bgn smpai pg. matahari da kua, bru nk tdOw. da xleyh wat pape r. bia r dy tdOw dr wat bnda bukan2 blkg aku. bg aku saket aty,baik aku bg dy tdOw. sO,xde r aku pkir bukan2. hahaha. ♥

::arini gak adriana bgn lambt. dan2 aku nk bfast,baru r bgn . selalu aku mandikan dy, then bru dy ikOt mak aku anta aku g Office. mmg selalu dOwg anta aku. pas2 lepak kt kedai "makcik Edah"(kawan mak). tp,sebab arini dy ngada2, aku ajk mndi, dan2 lak dy wat2 tdOw. xde r dy ikOt aku. mak aku r yg siapkan dy. aku cian kt mak aku tuyh je. ye r, dy mana nk larat jaga bby. lasak sgt. mndi pOwn ssh. merayau2 dlm bilik air tuyh. kalO aku mndikn pOwn payah, niyhkan mak aku. tuyh b4 aku nk g Office,aku siapkan bby dlu. tp if dy bgn awal r. kalO cam td,mmg xsempatla.and thanks jugak kat mak aku,sebab wat bfast kueh tiaw gOreng. giler sedap. fav aku nan baby. hahaha. ♥

::hurmm, thanks kat bff aku . "Radin Nur Suhaila" sebab ajar aku wat blOg niyh. de laen ckit blOg aku. nk minx tOlong Owg laen,mmg xdapat r. mcm2 alasan. naseb baek dy ada. thanks sgt2,sbb kO ajar aku . penat kO ajar aku. xpaham2 gak aku niyh. macam2 aku tanya. finally,menjadi jugak aku wat dgn tenet prObsnya. hahaha. aku citer r ckit psl dy niyh ek. dy niyh kawan skOla aku dlu. sebenarnya,da lama aku knl dy. dr skOla agama agy. tp lupe . ye r, aku skOla agama smpai standard 3 je. sO,lupe r. msuk skOla men bru jumpa blk. tuyh pOwn mcm2 stOry kua, bru tau. hahahaha. dy kalO ckap,slOw n lembut je. kalO dgr dy maki pOwn cam xje. mmg slOw giler. tuyh pasal aku suke kawan nan dy. besh kOt. btw, thanks 1000x agy. sayang radin ♥

No comments: