:: hurmmm, semalam aku cuti lagi . bulan niyh je da 4 kali aku cuti. sibuk nak carik keje. malas aku nk keje sni agy. buhsan ! pas2 pagi tadi kecOh kat Office kata aku da nak benty. padahal aku g carik keje je. blOm dapat agy. semalam aku g kt bangunan T.A tuyh agy. mana r tau bOle dapat. tp, tym aku datang sne, dOwg macam namO layan je. pg2 aku da gerak naek tren nan "Lil Froggie". aku suh dia temankan. agypOwn dia nak balik Selayang. amik barang. pas2 balik klang. de hal nan member dia. nasib baek aku kejutkan Eyda. suh temankan aku g interview tuh. dia kt dia namO g. tp aku paksa gak. hahaha. yg sakit aty, pagi2 agy ktOwg da sampai. pas2 dOwg suh ktOwg tggu nak dkt 5 jam. sOwg pOwn xkesah. tuyh yg aku geram. da r, 3x aku datang. ntah pape r. aku da r btOl2 nak keje tuyh. haishh. pas2, da sttle sume aku lepak nan memb aku. kt subang. aku suh r "Lil Froggie" amik. bOle tahan r. agak malam gak dia amik aku. aku xkesah dia nak amik kOl bape. tp, care dia macam namO amik aku. tuyh yg aku angin. ttbe member dia majOk lak. sbb balik lambt. dOwg nak kua. salah aku. kalO aku tau, aku xsuh dia amik aku. hurmmm. sOrry amat. laen kali namO ajak dia kua agy r. (ayat majOk -.-) td pagi, angah lak text aku. btau yang dia dah dapat keje tuyh. beshnya. cOngrate sis ! tp,aku pOwn nak keje tuyh gak. xkire. xkire. nak jugak !!!! sOb.sOb.sOb.sOb. T.T

No comments: