:: harini last aku keje kat sini. aku xkire, aku nak benty jugak !!! pe jadi, jadi r. bOs aku cam sial !!! igt aku suke tgk muka kO tuyh. camne aku nak benty, kO da r bagi gaji ciput, pas2 suh aku wat keje macam2. mmg r keje sini senang, xbanyak keje sangat pOwn. tp, kalO keje da banyak, sebOle2 nya kO paksa aku siapkan time tuyh gak. pas2 gaji kO bagi aku by day. mana aku larat. dulu time aku nak apply keje niyh, kO kata basic. da keje 6 bulan, kO still kire camtu gak. mana aku tahan!!! skang aku nak benty, kO xbagi lak. kata aku kena bagi nOtis 1 month r. aku da dapat keje kOt. camne nak stay sini.dan2 lak kO xbagi aku nOtis 24 hOurs. dlu kat tmpt lama aku, bOle je aku wat. agy cOmpany besar. cOmpany kO niyh kecik je. cikai lak tuyh. mmg cam sial an ?? kang aku Over2 maki kO, kO kata aku kuang ajar lak. dan2 lak kO cite kt sume Owg aku niyh teruk !!. aku niyh penakut. mana reti nak fight2 Owg tua kerepOt cam kO niyh. aku mmg xkesah setakat keje kO niyh. umah aku dekat nan Office kO niyh. senang tgk anak aku. xyah kua duit makan, transpOrt. senang. tp, kalO tOlak2 sume tuyh pOwn, sama je kOt. ttp xcukup. padahal kO tau, aku niyh de baby. pas2 nan aku nak bayar duit mak aku agy, barang uma agy. PTPTN aku pOwn xbayar2 agy sbb xckup. Okay kO nak naek kan gaji aku, tp kalO kO still kre ari gak. nak wtpe. aku pOwn da serabut keje tmpt kO niyh. sumpah, aku xtipu r, keje tmpt kO niyh mmg besh giler. sbb aku sOwg je keje sini, pas2 xde r keje byk sgt. ari2 aku dgr lagu, aku wat blOg, facebOoking,tgk muviee. tp, aku nak benty bukan sbb gaji je, aku nak carik experience gak. xkan sampai ke tua aku nak keje situ je. nak gak kua. belajar bnda baru. da aku dapat keje, xkan aku xnak g. gaji pOwn Okay sume. haishhh ! ntah la. serabut r. agy aku tgk muka kO kat Office niyh, agy aku serabut !!! arghhhhh !!!!

No comments: