:: sekian lama xupdate blOg. sejak pas aku resign kat cOmpany lama dulu. asenya da nak kat 5 Or 6 mOnth aku xupdate. ye r, lappy pOwn share nan "Lil FrOggie". camne nak update. kena tggu die bg,bru bOle wat. haha. tuyh pOwn kekdg mls nak update. balik keje je da penat. xde mse nak On9 bagai.hehehe. sO,topik arini,aku still agy nan "Lil FrOggie". even mcm2 hal selalu jadi kt ktOwg. gadO tuyh perkara biasa r. da biasa pOwn. skang niyh tugas aku kena wat cOol je. kena relax. malas da nk pkir pape agy. dia nak wtpe aku xnak nyibuk sgt. dia da besar pepandai r memikir sendiri. skang aku nk fOkus kt keje aku yg asik ngkt tepOn aje niyh hah. kalO xpOse xpe gak,haus bOle mnum. niyh pOse jang,ngkt call xbenty2,penat mulut den niyh nak ckp byk2.dugaan keje. kena r trime. seb baek aku bOle tahan. nan xbangOn sahur pg td. haishhh. ase nak pitam kt Opis tuyh. da r sejuk,plus2 hujan agy. pas2 keje besepah,call agy,xlarat asenya cik bedah niyh. udah macam Owg tue gayenya. hahaha. yg paling besh keje tmpt baru nih,aku bOle dgr mcm2 pesen ckp nan aku. de ttbe mara. de ttbe ty. de ttbe gelak. aku paling suke kalo check nama dOwg. klaka kOwt. nme dOwg pelik2 kOt. de sekali tuyh aku check nme Owg niyh,ttbe tym aku nk btau nme dy,aku tgelak kuat. sumpah xleyh tahan. aku terus letak phOne.xsmpt pass line. pas2 aku cll owg yg incharge acc die tuyh,suh cll dy blk r. jakg aku cite kt die. dan2 dia leyh btau aku yg die tuyh pangkat senatOr Datuk. giler r. da r aku gelak kuat kt dia. kalO dye saman aku,mati aku. hahaha. tp nama dye mmg klaka. 


Tmpt baru aku skang niyh besh gak keje die. da de ramai kawan. dlu kt Opis lama xde kawan. skang de gak kekwn. tp yg xbeshnya,dOwg cite blkg2 r. nyampah lak aku. aku keje ngkt cll. cll aku xdpt ngkt tuyh,kowg ngkt je r. byk bunyik lak. ckp aku xwat keje sume. tuyh yg paling aku hangin. dia igt sng nk ckp nan Owg. kalO suh pass2 je xpe. niyh nk ty tmpt mana. sape cll die. kne r carik. tuyh aku nyampah kalO dpt tym2 cmtu. siap check agy aku wtpe. kalah bOss besar. haishh. manusia cmtu r. xleyh tgk Owg laen senang. skang niyh, Opis aku jauh dr uma. xcam dulu,dekat je. sO,kene r travel skit. tp skang pOwn ngah nak crik keje gak. crik yg dekat ckit n gaji up agy ckit. dpt je, sttle prObs2 aku yg selama niyh tertunggak. hahaha. 


Aku da malas nak cite hal Opis aku. skang nak cite psl baby mOk. "Lil FrOggie" pggil adriana,mOk,sbb de mOntel n tembam. bile dye jmpe mOk,dye jadik geram. abis 1 muka dye kish dak tuyh. naek rimas dye. smpai dye bengang,terus dye pukul muke Laki aku,klaka. hahahaha. padan muka. sibuk kish2 dye wtpe. kish aku xnak lak. hehe. gatal lak aku niyh. hahaha !!! mOk skang da setaun 9 bulan. da besar anak aku nih. bile aku tgk dye, aku cam xcaye dy da besar niyh. nak nanges asenya. nnt dye da skOla. da keje. da kawin. cptnya. cam xcaye je. aku suke tgk dye senyum. agy2 kalO amik pic. fav dye tuyh. skang pOwn da pandai ckp ckit2. cute giler. yg paling aku hepy dye pggl "Lil FrOggie" "papa". suke2 sgt suke. hOpe smpai bile2 jadi papa dye.


Skang aku nak stOry psl hubby aku merangkap "Lil FrOggie" yg paling aku tangkap cintan n sayang sampai skang niyh. siyesly,aku mmg sayang dye sgt2.. da xde sape2 pOwn. kalO de pOwn malas aku nak layan. sume xleyh pakai je. yg  niyh sOwg je aku nak. xmO Owg laen da. penat nak layan bebyk. xlarat. ish,, guraw je. tp kan,kalO btOl aku nak Owg laen,aku mmg da xlayan dye. dye kalO kte2 je,msty dy pndai layan aku. dye pndai jg baby. dye bOle trime baby. dats y,aku syg dye sesgt. kalO laki laen, nak aku je. baby dOwg wat tataw je. Owg nak ckp pe psl ktOwg,lantak r. janji aku nan dye hepy. xkacO idup kOwg pOwn.. aku tau selama niyh aku layan dye xsebaek dye layan aku,Owg keliling dye smpai xsuke aku sbb aku wat dye cmtu. sku pOwn kekdg xsmpai aty wat dye cmtu. dats y aku kalO maki dye ke,tengking dye ke,aku crik dye blk. aku taw slh aku. tp aku niyh jenis egO tggi langit. xnk ckp salah aku. perang da nk cetus,bru aku teheg2. tuyh r aku yg sbenarnya. aku bukan xnk ckp,tp aku tataw cmne nk ckp. tuyh kalO aku da mara2 dye sume, aku letak phOne,pas2 aku txt dye. klaka an ?? tp dye xsuke cmtu. dye nak aku ckp nan dye gak. bile dye xsuke aku wat cmtu, mula r dye malas nk layan aku. tuyh aku kne pjuk dye blk. pdhal,dye yg kene pjuk aku an, sbb aku mara dye. hmmm. bia r,jnji aku xnk lepaskan dye. ssh nak crik laki yg dgr ckp pOmpuan niyh. aku niyh jnis cpt risawkan dye. if dye wat sumtink,xbtau aku,msty aku bOle ase. tuyh yg kekdg wat aku takut ilang dye. agy2 kalO gadO,takut je dye wat bnda bkn2. bahaya kOwt. sejak2 niyh pOwn aku niyh ttbe kuat sensitif. ntah mne dtgnya. ssh nak kawal. ttbe emO. ttbe tOuchin. ttbe sedeh. ntah r. dye xwat salah pOwn,kene gak nan aku. cian aku nengOk dye. sayang,sOwi fOr everything. slalu wat yOu sakit aty. tahan nan pgai I.
I lOve yOu sayang !! muackk.

No comments: