25 Aug 2011


:: thursday already cOme.. td excited nak celebrate nan "Lil FrOggie".. hepy je. ttbe ptg td dye bOle wat hal. terima kasih bebyk la. jnji pukul 5 nak dtg,kOl 5 lebeh baru smpai. geram aku.. tggu jela kat mid lelama. baek aku siapkan keje aku dulu. pukul 6 baru aku jmpe dye. pas2 nak jadi cite,aku jmpe dye,aku majOk nan dye nak dekat sejam jugak la. penat dye pujuk aku. da la nk puasa. tak carik tmpt lagi. kesian aku tgk dye pujuk aku,aku Oke la balik nan dye. kang tak buke lak. aku,dye nan arip pas2 dtg lak member dye lagi sOrang. alip plak. aku igt nak makan "NandO's". pegila mencarik kat mid valley tuyh. sesampai je kat sana, sume da penuh.. da boOking. haha. padan muka aku. majOk lama2 lagi. last2 buke air chocolate shake je dulu. pas2 baru pegi makan.. klaka giler. habis je makan,cpt2 balik,takut takde bus.. thanks sayang buke puasa dgn I,temankan I,celebrate besday I. walaupun tak meriah pun. janji yOu ade nan I. full stOp !!!. besOk kite jumpe lagi !! kite spent time tOgether lagi .. hehehehe ♥


p/s: I lOve yOu sayang !! muackss :)

No comments: