kecewa ☠ tekanan

: long time tak update blog. malas asenya nak luahkan segala-gala yang terbuku kat hati niyh. da letih nak hidup camni. baru harini aku buad kesah sedih. selama niyh aku malas nak citer sedih niyh. bajet macam nak carik publisiti murahan la. tapi aku da tak tahan macam niyh. hidup aku sekarang da kucar kacir. duduk merempat. keje kat office skang da macam sial. sumpah aku da tak tahan. ikutkan ati malas nak idup lagi,tapi sebab ade permata aku yang sngat cantik dan tak ternilai aku sggup harungi sume niyh. tape la,sekarang aku kat bawah. satu hari nanti aku akan ada kat atas dan orang selalu ada nan aku time susah niyh la akan tolong aku sampai bile2.. thanks korang sume. memang aku sekarang tgh susah. aku tau status aku. sebabkan jantan sial tak guna tuyh aku jadi camni. tape la,dgn aku camni, ade gak orang yg sayang aku n ta kesah nan status aku. lagi2 dye bole jaga permata aku macam dye punyer sendiri. aku sayang dye sangat2. aku pun sebenarnya ta pasti sampai mana relation kitorg. sbb aku takut family dye ta terima aku je. tapi dye ta kesah,dye nak aku jugak. sbb tuyh aku sayang dye sangat2. time aku susah dye ade nan aku. thanks baby. u always be my baby forever and ever. muacks.. oke,skang niyh aku nak mulakan idup baru n nak carik keje baru. aku sebenarnya suka keje tuyh,kawan ramai. besh sangat2. tp environment kat situ macam sial. aku tataw la kenapa nak politik sgt n nak tau sgt hal peribadi org. aku keje kat office tuyh oke je kot. bukan aku melepak. keje dorg bagi aku siap. tapi,perlu ke korg sibuk jaga hal peribadi aku. life aku,so jgn nk meyibukla kan?! orang yg selama niyh aku respect,dye bole jaja cite kat orang.. pe masalh dye. aku ta penah cite life dye. kenapala ade org macam niyh?? lantak korang la. aku skang nak carik keje baru n nak mulakan life aku kat sini. aku da malas nak amik tau hal korg lagi. korang da buang aku,igt aku nak jumpe korg. mmg la korang yg besarkan aku. thanks la sgt2.  tapi lepas pe yg jadi dats time mmg agak susah nak terime balik. biar la orang nak cakap aku derhaka. aku mmg da malas nak amik port lagi. skang life aku nak keje kuat,carik duit bebanyak n nak idup aku macam biasa. aku nak permata aku selalu shining n tanak kotor macam tuan dye. aku mesti buktikan kat orang yang selalu cakap belakang pasal aku !!!!!!! 

No comments: