Perubahan

Wahh,, rasenya dah bape tahun aku tk godek2 blog aku... dah macam2 perubahan,naik pening aku nengok nya.. hahaha.. act,aku nak delete blog ni,sbb dah bertahun tk update pape.. tp bile tgk,sayang lak nk delete.. sebab kat sini la tempat aku meluahkan isi hati aku ni.. (ceh,over lak) bile aku tgk blog ni,tetibe rindu lak kat kekasih hati yg bakal berjuang kat tanah air tercinta dia tuh.. tuh terasa hati nk start balik ni.. mana tau,dia kat seberang nanti boleh baca time rindu kat aku.. hahaha.. rindu ke dia ? hmmm,harap2 la.. aku bukan dah tanak update,tp masa tkde nk online je mcm2 masalah.. lagi2 anak aku sekarang dah besar okey.. kang sedap aku melayan blog2 ni,anak aku ntah kemana je ilang. bile dah sibuk update,kompom2 la fokus je.. so,sbb tanak jadi mcm tu,baik menyepi je..lagi2 aku dah kerja tempat baru,keje cm ade tade je.. asik melayan fesbuk,bertweet je,dah mcm2 main game,jadi B to the O to the R to the I to the N to the G la. tuh tetibe ase nak start mengupdate sesuatu.. lepas ni,mmg setiap hari ler aku update je.. sbb tade keje nk buad kat office ni.. aku ni ngadap pc mcm kerja aku berlambak2 je.. padahal seharian aku main game.. hahaha.. aku bukan pe,aku takut bile aku dah selesa sgt takde keje,kang bile ade keje berlambak,aku jadi malas. tuh yg aku takut sgt. nak mintak keje kat manager aku pun,manager aku main game. camno tu. aku ni bila byk keje,merungut tade keje pun merungut jugak. hais. syukur la,at least ade gak gaji . hehehe :D hmm,sekarang aku ase nak godek2 lagi blog aku ni. lama dah tk godek2 ni. banyak benda aku lupe. nak kena search balik ni.. buad blog mengalahkan keje aku kat office.. ^.^

No comments: