1st april 2013




welcome april!!wah,dah masuk bulan baru ler. tapi asal masuk bulan april je,mesti "aprilfool". hais,banyak sangat ikut negara luar. dulu time sekolah tataw pape,tiap₂ taun la asik menyambut je. sekarang dah pandai pikir,baru la taun,merepek je sambut₂ menda ni sume.as a muslim for sure la tk boleh. tak elok la. sume benda ni,negara luar yg banyak buad sume. harini aku tanak bukak cite sangat pasal "aprilfool" sume ni. seperti biasa 1 april jatuh hari isnin,so kena bekerja kan. memandangkan dah dua hari boyfie aku ade dekat rumah,tetibe lambat pulak masuk office. alahai. aku dah bangun awal pun,tp macam biasa la,susah sgt nk suruh dia siap. ade je masalah nak bangun pagi. tuh la,sape suh malam tadi tido lambat. pukul 9 setengah la aku baru masuk office.tren pun boleh lak terlepas. menunggu ler jawabnya. aku awal dah bgtau officemate aku lambat.dia boleh lak tk bawak kunci office,dah kena patah balik.tk pasal je dia pun lambat. hahaha. jaatkan aku pagi₂ april aku buad hal. officemate aku sampai dia text aku boss dah masuk. hais,masak la pulak. bia la,buad bodo je. tp hati dupdap jugak tuh. disebabkan duit aku pun dah nazak₂ tiket pun tk beli jugak ler. boyfie aku lagi selamba,nak balik rumah tak pakai tiket langsung,nasib baik la dia lepas je. sesampai je office,boss dah pandang₂ aku. nasib baik tk kata pape. officemate perempuan aku,adelah pangkat₂ adik jugak la. baru abis SPM,harini nak resign. dapat offer conti study. dah dapat,better pegi je. rezeki tuh ade sponsor biasiswa. senang₂ je sekarang nak masuk study. time aku dulu,tade atas 8A's kau jgn berangan la nak dpt sponsor bagai. aku sorang jela perempuan melayu terakhir je kat sini. sesape yg nak kerja jadi receptionist kat office ni,meh ler dtg interview. perempuan saje ekh? hehehe. ade ke orang nak baca blog aku ni ? hahaha.hurmm,nanti aku sambung lagi la. rasa macam nak layan movie je.
<(^,^)> ♥(ˆ⌣ˆԅ)

No comments: