sweet talk ⚥

hurmm,harini tetibe rasa nak citer pasal ♡sweet talk ni. tadelah,malam tadi ada member laki call aku. ala,saje borak₂ kosong je. suddenly bukak topik pasal ni. yela,kekadang ✿Lil Froggie tuh tade lah mcm tuh sangat. act,ade sorang mamat ni,aku panggil dia ❝gila talak. aku pun tataw pe masalah dia sebenarnya. (tk payah la aku nak citer panjang sangat pasal mamat ❝gila talak ni sbb nanti ✿Lil Froggietau,lagi panjang cite dia.) okey,si ❝gila talakttbe je muncul. ikut suka dia je bila nak text. aku pun dah lama jugak lost contact dgn dia. number dia pun aku tk save pun dlm phonebook aku. dia text aku dgn ayat manis dia.kalau org text aku mcm tuh sume,aku mmg tau dia je. ✿Lil Froggietade pun text aku mcm gitu. so,aku pun malas nk layan bagai. tp dia still text mcm tuh. bile aku tk layan,dia senyap lama. pastu dtg balik. selalunya setahun adelah 2 or 3 kali je. tp kekadang tuh bile dia text aku mcm tuh,dia boleh buad iman aku ni nak runtuh la. padahal dia tau aku dah ade bf. dia kalau text aku,sampai aku pikir 2x gak lah,nape boyfie aku tk macam tuh. member aku kata,kalau macam ni,ade 2 kategori. yang 1st,laki yg mcm ni selalu je ayat je lebih. nak tackle perempuan. perempuan pun banyak dlm list dia. kire macam playboy la. dia akan buad sampai kite tersungkur depan dia. tak tipu la,dulu aku nyaris tersungkur depan dia,tp aku kuatkan iman aku. aku tanak jadi pisang berbuah 2x. aku dah banyak belajar dari kesilapan dulu. biar lah orang nak kata pe pasal aku. aku pedulik pe. tapi bagus jugak ler ✿Lil Froggieaku tak reti nak bermanisan sangat. kalau tak aku rasa berderet la orang nak jadi madu aku ♥(ˆ⌣ˆԅ). dia dah macam tuh pun kire okey la. dah melarat ni. okey, yang 2nd lak ade setengah laki ni ayat macam ni dorang akan cakap dengan gf dorang je. kire dah approve la. so,bagi ayat manis kasi gf dia sayang lagi sama dorang la. perempuan kan suke bf dorang cakap macam tuh. tapi kekadang tuh bertapis jugak rasa manis tuh. takut nanti gf tuh yang kena kencing manis lak (ɔˆ ³(ˆ⌣ˆc).tk salah nak jadi ♡sweet talk♡,tapi janganlah sampai sakitkan hati perempuan. kita ni sume ade perasaan. kite bile sakit,tk tunjuk. makan hati je. tapi bila dah melarat,keluar semua penyakit. hati perempuan ni sensitif. so,buad my boyfie please jgn nak buad hal,kang kena karate (҂⌣̀_⌣́)ᕤ. 

p/s : jangan mudah percaya dgn lelaki. kenali hati budi dulu. tuk korang yang rasa macam diri tuh ♡sweet talkpls,jangan nak over and nak mainkan perasaan someone. ヽ(´ー`)人(´∇`)人(`Д´)ノ



No comments: