6 april 2013 (part 2) ♚

Assalamualaikum. harini dah 17 april. Alhamdulillah masih lagi bernafas di bumi Allah S.W.T. harini aku cube berlagak macam tade pape yang berlaku. try to be happy and cheerful today. taknak pikir pape. lagi aku pikir lagi bertambah rindu aku dekat dia. tk sampai 24 hour aku cakap dgn dia. bile la lagi nak jumpe dia. okay,change topik. sekarang ni,aku nak upload picture kite time besday nisa aritu. yelah,baru dapat dari dorang. jauh sangat nak mintak gambar. hehehe. nak amik kat Whatapps takde smartphone pun. so,kena la online yang tunggu org kasi je. hihihi. bile tgk pic sume ni,terasa rindu dekat sume. this is last pp before my love pergi berjuang di seberang selat melaka tuh. and yg bestnya,besday nisa ni merapatkan lagi hubungan kite semua. ♥ dats y aku namakan blog aku ni sume pasal love. family and friendship. ♥(ˆ⌣ˆԅ)














#hugss #kiss #love #friend #family #happy #together #miss #memories
(ɔˆ ³(ˆ⌣ˆc)♥(ˆ⌣ˆԅ)(ʃƪ ˘ ³˘)(✿◠‿◠)\ (•◡•) /

No comments: