want to watch this movie with you !!!

Okay,aku sebenarnya dah boring giler ni. tataw nak buad pe lagi. so,aku nak update pasal movie. dulu asal dapat gaji je every week pegi tgk movie dgn pacarku. tp dia da balik sana,so tk dpt tgk dgn dia. dah la pasni movie banyak best₂. dia syoklah boleh tgk dgn family dia kat sana. aku ni,nak ajak sape. kang ajak member2 sume busy. but for sure la dorang akan tgk dgn boyfie or gurl dorang kan? takkan aku nk sibuk. kalau ajak family lak,kang suh sponsor bagai. hais. mmg la boleh saving,tp movie semua best₂. takkan tgk kat pc je. boring la. hurmm. 


IRONMAN3 
1st sekali aku nak layan cite ironman 3. 26hb april dah keluar. dan₂ la pulak dia dah balik sana. cepat sangat. daftar pun bulan 5. dia pun balik awal sure la nk prepare macam₂ kan? takpe sayang,i paham. lagipun dia pun dah lama tk jumpe family dia. bia la dia stay awal sikit dekat sana. (kena chillkan diri) ( ⌣́,⌣̀)\(^◡^ )
adoiyai.aku ni selalu lari topik. melarat je. aku tgk trailer cite ironman ni boleh tahan jugak. tp bukan ironman je aku nak tgk. ade lagi. tp buad masa ni tuh jela aku macam beria nak sgt tgk movie. hehehehe ≧◠◡◠≦✌








FAST & FURIOUS 6
done for 1st movie. 2nd movie aku lak,aku nak tgk Fast & Furious 6 pulak. date dia lambat lagi. maybe on may kot baru keluar. tapi aku dah tgk trailer. besh kot. cite ni pun tk dapat tgk dgn dia jugak. dat time dia dah kat camp for 3 month. hais. sedihnya. 3month tuh camne la nnt dia kat sana. tgk,melalut lagi. cite ni aku tk pernah miss tgk okay. tp kebanyakannya download je. maybe yg ni pun tgk download jugak la. nampak gayanya. hurm. terima jela hakikat. ⁀⊙﹏☉⁀






end of the story tunggu jela orang upload full movie dekat youtube. tgk la puas₂. kejap! stop! ohmaigodd! aku terasa macam aku dah rindu dekat dia. kenapa emosi sangat aku ni. ಠ_ರೃ

No comments: