skype with him ♥

salam. baru perasan harini dah khamis. cepat je masa berlalu. Alhamdulillah masih bernafas juga aku harini dengan izin Allah S.W.T. dan dah dua hari jugak la pacarku dekat sana. Alhamdulillah kita masih berhubung seperti biasa melalui fb,twitter,call,text dan juga sekarang ni tgh skype. dekat office okay. tapi tade webcam la nk tgk muka dia. maybe sama je kot muka dia. nama pun baru dua harikan . yelah,nk chat dekat office jela. nak pakai broadband tk mampu lagi. mmglah bulan₂ murah tapi banyak benda penting nk kena buad dulu. so,sementara boleh guna dekat office,aku kenalah mempergunakan pe yg dah diberikan. hihihi. sekarang ni tk terasa sangat. yelah,sbb dia belum masuk NS lagi pastu dulu ade gak dia balik sana,so kite still macam ni jugak lak. maybe nnt terasa time dia dah pegi 3 bulan tuh. fuhh,tataw la mcm mana nanti. sure dia busy,penat. tade masa nak contact je. ( ⌣́,⌣̀)\(^◡^ ). tp terasa sunyi la dia tkde. kite mmg skype,text sume tapi macam biasa jelah. dia pun sibuk main game ps3,aku lak sibuk buad₂ kerja dekat office ni sambil tuh mengupdate belog ni dan melayan orang₂ dekat fesbuk takpun sibuk main game candy crsuh tuh. so,tkde la macam over₂ sangat. kite pun act lagi suka cakap dr texting bagai. tapi nak call mahal lak. bila call,macam tk fokus. masing₂ sibuk main game macam mana tuh. lagi pulak,aku dgn dia tade macam nk jiwang₂ sangat. belagak macam kita tk jauh sgt and saje bertanya khabar saje. separuh life aku dekat dia. dats y aku takut hilang dia. okay la,buad masa ni,ni je aku update utk org yg paling aku sayang sangat, to Lil Froggie saya !!!


# I love you so damn much !! you always be mine until jannah. amin ya rabbal alamin. (✿◠‿◠)

No comments: