bertahan ̃๏̯̃๏

Ya Allah,mampu ke aku bertahan dengan dugaanMu. kuat ke hati aku ni. tak sampai seminggu kat sana,macam₂ aku pikir. sampai nak bergaduh pun ade gak. lagi bape minggu je dia dah nak kena lapor diri. aku still macam ni. aku pun tataw pe yg aku pikir sgt. dia pun semak dgr aku merungut je. aku bukan nk sgt 24/7 dgn dia. aku rasa rindu. sape lg aku nk carik. dia jela yg aku ade. ntah la. aku patut tanak semakkan dia pun. tataw la kenapa dgn hati aku ni. bila aku bgtau dia,dia asik pikir aku nk tgglkan dia. siyesly,aku tk kisah dia nk jauh. dia kat sana pun ade sbb. aku tk pernah halang dia pun. cume kadang₂ aku terOver kot. dats y dia jadi semak dgn aku. hais. entahlah. tuh la,jawapan aku. "entahlah". aku rasa kalau dia dah start busy,aku rasa okay kot. sekarang ni jela aku pikir macam₂ sebab dia tengah free. boleh online,chat,main game. tuh sume sbb aku terasa hati and jeles kot. sbb dia lebih suka layan org lain dari aku. tuh yg aku rasa sekarang ni la. tkpe la,sayang. i doakan you sepanjang masa dekat sana. hopefully tade pape yg jadi dekat you. and u sihat₂ dekat sana. Amin. (╥﹏╥)

ade lagi story. aku ade tgk pic dia. hurmm,muka still macam biasa je. yela,baru je dia pegi sana kan? tkde perubahan lagi. rambut pun still ade. tapi aku adelah terbaca comment yg tk sedap hati je. "wah,dah besar and makin hensem la dia. nak kenalkan dgn ank sedara boleh tk? tkpe la,dia NS dulu.nanti habis,keje kumpul duit then dah boleh kawin. lagipun ank sedara tuh pun tgh sekolah lagi." ohmaigodd !!! wtf !!! lagilah aku pikir macam₂. pe yg aku selalu pikir selama ni,bakal terjadi or mmg dah rancang. Ya Allah Ya Tuhanku,kuatkan lah hatiku. kuatkanlah jodoh kami. Amin. ╯.╰

No comments: