control

I'm sorry i control your life. maybe aku dah start rasa something. hahahaha. what's wrong with me???  sume tk kena. hahaha. kenapa kena buad gelak fake padahal kenyataannya bukan macam tuh. tgk muka kau tgh gelak2 comment dgn org lain. wah,seronok sangat. yelah,aku tk macam kau,ade kawan. aku tade sape2. ade kau sorang je. maybe kau tk perasan. maybe aku terasa dengan kau kot. semua aku tk kena. dulu aku cakap orang suka control life orang. sekarang jadi dekat aku. orang yg paling dekat dgn aku sendiri cakap macam tuh. sakit giler. maybe life aku tk macam yg lain. sbb kan masa silam aku, sume dah hilang. org yg dulu aku kenal rapat,aku tegur,tk pernah ade feedback. tapi bila dengan kau,boleh gurau lagi. yup !! aku jeles sbb dorang happy dgn kau. tapi aku ??? aku rasa terpinggir. kau tk pernah tau sume tuh. aku dah tk sekuat dulu. luaran kau nampak aku happy. dalaman,hanya tuhan yg tau pe perasaan aku. kau nak aku everytime tgk muka kau. YES !! memang aku nak tgk muka kau. aku tk kesah everyday. aku nak dengar suara kau. YUP !! everyday. tapi hati aku sakit,bile aku text kau,kau boleh gelak layan org lain. kau tau tk,everytime aku online dengan kau,aku tk buad pe. aku fokus dekat kau sorang. gelak sorang tgk kau.time ni la buad aku senyum bile tgk kau. terubat rindu aku dekat kau. kau kuatkan hati aku bila kau jauh. hati kau ade dgn aku,mesti kau tau ape aku rasa. u should know my feeling right now !!! aku pun tataw la nape aku nak update pasal ni. maybe tempat ni je buad aku luahkan segala2nya. aku tanak org anggap aku menagih simpati dengan cite pe masalah aku. baik aku pendamkan semuanya. better me and for you. 




#sorry I takde maksud nak sakitkan hati you or nak control life you. I dah tau you dah kata macam tuh,i takkan ganggu life you. sorry i terOver. i dont mean it. :(

No comments: