kemalangan kecil je

semalam ontheway balik rumah,hujan sangat lebat. aku redah je. malas aku nak tunggu. boleh main hujan. hahaha. tapi membawa padah lak. aku mmg nk balik cepat. nak membasuh la,masak lagi. tuh yg aku beria2 nak balik cepat. hujan je pun. bukan api. so,aku pun teruskan niat aku utk balik saje. tapi tk sangka lak aku boleh excident kecil dekat simpang jalan rumah aku tuh. hujan lebat tambah lagi dengan aku dgr mp3 pastu tgh pegang payung lak. tangan penuh dgn beg bagai. time tuh lak sibuk aku reply mesej Nisa. adelah perbincangan hal perempuan. hihihi.jalan lak terhuyung hayang,tk perasan lak ade motor dekat belakang aku. tekena la handle motor tuh. sbb dia pun nak masuk simpang gak. terjatuh la aku dengan manjanya. huhuhu. habis basah seluar aku kena lecak. dah tuh tangan aku tekehel lak. luka la sikit sbb jatuh kan. nasib takde pape. buad kelakar je aku boleh jatuh. tapi sakit kot. harini baru nampak lebam. hurm,dah la kena hujan demam lak. malas nk g keje,tapi sbb dekat office je boleh chat dgn dia,datang la jugak office. aku story dekat dia pasal tuh,igtkan dia kesian ke cakap sweet2 ke. ni takde langsung. dia marah aku lak sbb tak tgk jalan. huh !! kecewa kot. sedih pun ade gak :( . malam tadi tk call dia pun. credit dah nyawa2 je. boleh text num msia dia je. lagipun aku pun tk larat. masak cepat2 then terus baring. kejap2 bangun mok kejutkan la. boring lettew aku tak layan dia. sorry ank mama,mama tak larat. petang ni mendung lagi. for sure hujan lagi la. hopefully,arini tak bernasib malang macam semalam. amin ~ 


#okay !!!! dah hujan. balik time. awak,kite rindu awak !!! awak dengar tk ?? kuat kite jerit ni. LOVE YOU !! muackss (^.^)

No comments: