14 july

happy belated birthday yuyunk. dah 3x update tataw nape tak boleh post. merajuk kot. dah lama tak update dekat pc. hihi. okay, nak wish semoga panjang umor,murah rezeki, jadi orang yang beriman. yang paling penting umor dah meningkat so,tanggungjawab sekarang dah sebakul. so,pls change ur attitude. jangan nak perangai budak budak lagi. lagi satu matang sikit perangai tuh. haha. ada lagi,berjaya dalam hidup. jangan nak pikir enjoy je. banyak lagi wish ni. kejap. tgh memikir. sementara nak pikir nak wish pe lagi, nak cite,before birthday dia,dia pass exam medic. alhamdulillah and dia dapat posting pe yg dia nak. walaupun aku tak paham benda yg dia amik,tapi aku tau yg dia dah dapat pe yg dia minat. sebab medic ni aku dgn mama dia yg choose kan. cerah masa depan dia. igt senang nak dpt benda ni semua. kalau dekat sini, nak kena amik diploma la,pastu sambung lagi. macam macam kena. dah tuh banyak pakai duit. bila dia dah dapat,dia selalu cakap dia takut. perkara biasa la kalau dah bidang mcm ni sure la akan jadi takut. gile kau nak tgk darah,excident,orang bunuh diri bagai. orang kuat semangat je yg boleh or org yg tkde perasaan. kalau aku dekat tmpt dia aku rasa,aku pun tk boleh. sebab tu mak aku suruh jadi nurse aku tanak. lemah semangat. tapi aku sbg gf dia yg ala ala kuat ni,aku kena support dia. aku tanak tgk dia lemah. dia kan hero aku,kenalah kuat and semangat. so,bila dia kuat,dia boleh jaga aku dgn mok. walau apa pun aku tanak dia putus asa. aku kena support dia. 

So,dia dah mulakan duty dia harini. bestnya. bf aku dah jadi paramedik. wahhh. bunyi dia macam superhero !!! haha. ingatkan before dia dah start keje,dia dtg la sini. nak celebrate birthday dia yg ke-tua tuh. tapi tak kesampaian. dah macam macam plan. tibe tibe tak jadi lak. hurmm. sedih je. sebab every year mesti celebrate birthday dia. paling tkleh lupa last year. takde cake pun utk dia,tapi tgk dia happy pun dah buad aku senang hati. nak beli present mahal mahal tak mampu. cukup buad dia ingat ulangtahun dia pun dah rasa hadiah yg paling tk ternilai dari barang yg harga ratus ratus. (nak sedap kan hati buadlah ayat macam ni)huhu.

dah panjang lebar aku taip ni,wish aku yg terakhir aku nak dia happy. ilysm. muacks. (ops !! puasa tkleh kiss,flying kiss boleh la) haha. 

No comments: