Mengalah

Aku dah banyak sangat mengalah dgn kau. Selama ni kau kutuk aku cakap mcm aku tkde perasaan,aku yg terhegeh hegeh balik dgn kau. Aku tataw nape aku jadi mcm ni. Lembik je. Aku kecik hati dia tade pun nk pujuk. Aku yg kena pujuk diri sendiri. Pastu bila salah dia,dia buad tataw je. Buad mcm biasa je. Dia pikir hati aku ni batu ke. Kalau salah aku,sampai ungkit 5 6 hari. Cakap kena pujuk dia betul betul. Aki terpaksa tinggikan ego aku tataw utk bape lama aku boleh bertahan. Selalu kejap je. Sbb aku tk boleh aku syg dia sangat sangat. Tapu dia mana paham. Yg dia tau semua sebab aku. Yela,aku ni otak lepu. Bodoh sangat. Dari dulu sampai sekarang benda sama jadi dekat aku. Kenapa aku tk kuat masa aku sekolah dulu.  Mana pegi prinsip aku jangan lemah dgn lelaki. Hurmmm. 

No comments: