Alhamdulillah

Haha. Harini baru aku dapat gaji. Alhamdulillah. Finally boss potong epf jugak. So,adelah duit aku utk masa depan. Tapi nak buad loan belum tentu lulus lagi la. Sebab gaji masuk tk menentu. Kejap awal kejap lambat. Tapi dia cakap aku kena check jugak. Mmg dia tolak tapi tataw betul dia bayar ke tk. Kang sia sia je dia tolak gaji aku. Dah la banyak. So,besok nak keluar,boleh lah shopping barang sikit. Tapi tk boleh lebih lebih la. Nanti dia nak dtg sini byk pakai duit. Yela,confirm keluar dating pyer. Walaupun time tuh nnt puasa. Mana tau nnt nak berbuka ke. Almaklumlah,dah nak dekat birthday dia. Kenalah buad special utk dia. Kejap,mana train ni? lama aku melangut ni. Okay sambung balik. Gaji ni pun kena simpan jugak nanti nak beli baju raya. Kalau aki sorang je tkpe. Mok lagi. Banyak nak kena pakai duit bulan ni. Harap harap boleh lah aku saving sikit. Aku ni pantang dpt duit byk mesti gatal tgn. Pandai cakap dia,kadang kadang aku pun lebih kurang jugaj. Hihi.

No comments: