Finally

Akhirnya,pe semua dia dah keluarkan. Jatuhkan air muka dia. Wow. Bergaduh dpn kawan kawan dia. Percaya kawan dia. Tak respect dia. Ya,aku mengaku semua tuh. Tapi dia ti pernah tau knp aku jadi mcm tuh. Aku tak batak la kalau kawan kawan dia tak suka aku. Aku mmg tkde kawan pun. Sape suruh dorang semua sibuk dekat tmpt aku gaduh dgn dia. Mmg evrytime dorang selalu ada dgn kitorang. So,nak buad mcm mana. Tumpang pun rumah dorang. Hari hari nak makan hati. Dia tataw pe aku rasa. Dia tataw mcm mana sakitnya hati aku. Dia tataw semua tuh. Semua benda dia dah bgtau. Dah la hati tgh sakit. Bila dia cakap mcm tuh bertambah lagi sakit. Jodoh ajal ditangan tuhan. Perkataan mampos dah banyak sangat dengar. Kalau sok sok aku takde,aku harap sangat dia tau yg aku sayang dia banyak sangat. Aku tanak jadi mcm dulu. Selalu kena pukul. Lemah bile dgn org yg aku syg. Pijak kepala aku. Tipu belakang aku. Aku dah rasa semua tuh. Aku tanak jadi mcm dulu. Aku nak kuat. Aku tanak menangis lagi. Benda yg kecik tuh la banyak kali dia buad. Selama ni aku diam. Aku tanak gaduh. Tapi bila dah selalu. Hati aku jadi sakit. Masa birhtday dia aku dah plan dgn budak budak nak buad suprise. Nak tgk muka terkejut dia. Nak tgk dia happy kawan dia semua tgk dia tiup lilin. Tapi semua dah musnah. Aku sanggup buad mcm mcm tuk dia sbb nak tgk dia happy. Tapi dia tataw semua tuh. Dia tak rasa semua tuh. Dia tataw pe aku rasa. Sedih,kecewa. hari hari aku doa panjangkan jodohku. Tapi kalau tkde jodoh,aku redha. Allah je yg mampu bagi yg terbaik. Pe aku tulis pun tataw ni. Dah kabur kabur je.

No comments: