Dua perasa

Selamat hari raya. Lama tak update blog ni. Dah berhabuk. Busy lerrr. Takde masa nak update. Rasa macam anak 10. Tapi sorang je. Raya pertama dah rasa mcm tk best je. Tau la dia busy,tapi tk perlu la buad aku ni mcm ni. Tau la sedara ramai dekat rumah. Rumah aku pun bersepah jugak org. Boleh je mesej. Yg sakitnya,bertweet dgn member boleh,tapi bila dgn aku,busy la. Adahal la. Tuh la. Aku pun busy jugak. Bukan harini je,dah bape hari mcm ni. Sabar je. Banyak sangat makan hati. Entah lah. Dah banyak sangat aku ni berusaha. Selalu doa,kuatkan jodohku,panjangkan jodohku,bukakan pintu hati dorang utk terimaku. Sape lagi la yg aku boleh tumpang kasih sayang. Tapi bila dah ada,rasa macam nak tanak je. Dua tiga harini sedih je. Ada anak anak kecik,kurang sikit termenung pikir benda benda ni. Cuba untuk tutup sedih aku ni.
Harini raya 2013,bahawasanya,pertama kali aku kasi duit raya dekat anak anak buah aku. Walaupun dalam bank dah kosong. Takpelah,jnji budak budak happy. Alhamdulillah,mak pun aku dapat kasi duit raya jugak walaupun tk seberapa.
Pape pun aku nak ucapkan selamat hari raya. Maaf zahir dan batin. Ampun salah dan silap or terkasar bahasa or sakitkan hati sape sape.
*pe cara entah. Bukan orang baca pun. Haha*

No comments: