Teringin

Walaupun dulu pernah jadi seorang isteri,tapi tak pernah rasa nak beraya dengan mertua. Sedih je. Tak pernah nak alami rasa bergurau senda,sembang dengan mertua. Teringin sangat. Bila tgk kawan kawan ada bf or gf,dorang pergi rumah family masing masing,rasa jeles je. Kenapa aku tak dapat rasa mcm tuh. Bila tgk gambar,baca status ya Allah,sumpah nak menangis. Sedih sangat. Kuatkanlah hatiku ya Allah. Tenangkan lah jiwaku. Berikan kekuatan untuk aku tempuh segala dugaanmu. Aku dah tak sanggup lalui semua ni. Kenapa kegembiraan yg aku dapat sekejap je. Kalau lah ada orang rasa pe yg aku rasa. Hurmm.

No comments: