Perubahan

Dia cakap aku dah lain. Hahaha. Siyesly klaka. Sekarang aku confius. Aku yg lain or dia yg berubah. Kadang kadang aku pikir,ikhlas ke dia sayang aku. Sebab pe yg aku rasa,dia tk pernah tau. Sakit aku,perasaan aku,hati aku. Ke dia mmg tanak amik tau langsung. Dia suka bandingkan dgn family dia. Dia cakap pernah pikir tak pe aku rasa. Almost 3 tahun lebih dgn dia,tapi knp still tak reti reti nak cover mulut tuh. Nak jugak bandingkan makcik2 dia dgn makcik2 aku. Pape entah. Dia tataw ke,lepas dia balik jumpe aku,dia macam buad aku ni tk wujub. Pls la,aku boleh cakap,aku lagi busy dari dia. Tlg masak,kemas rumah,jaga anak buah,tapi still pikir pasal dia. Rumah aku pun riuh. Balik tgh tgh malam. Pagi pagi keluar balik. Ada dia pernah tye semua tuh. Ttbe cakap aku yg lain. Dia semak,aku bagi dia relax. Cuba paham dia. Dia penat,aku paham. Tanak gado gado. Tapi dia ada pikir perasaan aku??? Jaga hati orang,tapi hati aku takde sape pun nak jaga. Sibuk mesej tanya mcm mcm pastu ttbe diam. Berapa lama baru nak reply. Bila aku buad mcm mana dia buad aku,dia kata aku dah lain. Pandai lak maki aku balik. Bila aku senyap,pandai cakap dah lain. Sekarang ni mcm mana. Aku betul betul lain,or dia sebenarnya dah lain?

No comments: