Luahan perasaan

Tataw mana lagi tempat nak mengadu. Sejak ni mood asik tk menentu je. Mcm mcm pikir. Tataw sbb pe. Dgr lagu nak sedih je. Pastu mula la deras je air mata ni turun. Everytime nak cerita dekat dia,dia busy. Msg tk reply. Semalam marah mok,pastu dia nanges then suddenly dia pujuk aku. Siap cium tangan and cakap sorry tk buad lagi. Anak aku dah besar. Sumpah sedih giler. Nak cerita dekat dia,mmg tk kesampaian la. Takpe la. Aku dah download apps blog  dekat phone. So everytime boleh update dah. Bila aku bgtau dia yg aku nak cite dgn dia pun ssh dia pandai lak cakap cite je. Tp bila cite mcm cakap sorang sorang je. Sbb tuh aku rela diam dari cakap dgn dia. Harini bertekak lagi pasal aku tk pernah appreciate pe dia kasi aku. Kata sakit hati. Aku merungut sbb dia tk pernah nak luangkan masa dia dgn aku. Bila chat pastu senyap. Busy main game. Busy tgk wayang. Busy jalan jalan. Aku ni siapa bagi dia. Dia patut tau life aku. Everyday dia cite pasal hal dia. Aku ni setia dgr cite dia. tp dia... entah la. Aku bukan nak buruk burukkan dia or buad cite pasal dia. Tp makin aku pendam makin sakit. Tp dia tk pernah nak amik tau. Dia tau aku gelak gelak,tp dia tataw hati aku ni mcm mana. Dah jauh,tapi still buad aku mcm ni. Igt dia dah kasi phone lagi senang nak communate tapi still sama je. Dugaan mmg besar. Aku dah habis kuat nak tempuh dugaan ni. Sakit sangat. Bila dia kasi phone dia kata aku ni chat dgn jantan. Entah lah. Kadang kadang aku rasa macam nak surender. Tp aku sayang dia. Sbb sayang aku terlalu kuat aku jadi mcm ni.

No comments: