Kenapakah??!!

Baru aku perasan aku mcm rasa aki sorang je pakai blogspot ni. Haha. Nak pakai tumblr tk reti. Sebenarnya sayang nak delete blog ni. Byk sangat kenangan. Banyak cite pasal dulu. Bila dah lama tk bukak baca balik rasa macam flashback balik la. Haha. Okay semalam aku download apps blogger dekat phone ttbe aku pyer template lari. Tataw kenapa. Aku dah tukar background pun still sama jugak. Tataw mana puncanya. Aku ade tgk html tuh. Sepatah haram aku tak paham. So nak cantik balik blog aku ni,aku carik org yg pandai bab bab ni and pernah buad background blog aku ni dulu. "Bella". Kena mintak tolong dia. Then dia kata dia dah lama tk bukak blog. So mcm tak sure dia boleh igt lagi ke tk nak buad balik. Sekarang ni dia melepak dekat luar lagi. So kena tggu dia balik and tolong aku repair blog aku ni. So,aku tukar template simple dulu. Mcm tak cantik je. Nak tukar. Tataw nape aku beria sangat. Bukan org nak baca pun blog aku. Haha. Tp bila aku tgk sedap sikit mata memandang ni haa.Haha.

No comments: