Panas hati !!!

pagi pagi dah berangin. Saje nak buad aku takde mood. Kau yg tk paham pe aku tulis,kau cakap semua aku punca. Jadi isu la. Aku tau la kau stress pasal kerja kau tuh,tapi jangan semua benda kau nak blame aku pastu hentam aku teruk teruk. Cakap semua nak jadi isu. Semua start aku. Dia igt aku tkde perasaan ke?!!!. Elok elok mood aku baik je. Tanak la nak gado gado,kau nak hangin lak. Panas hati aku ni. Emosi still tk stabil,kau saja nak tambah tambah lagi. Bila aku takde mood pandai kau cakap mcm mcm. Lagi pantang aku pe dia cakap semua nak betul even mmg salah. Pastu bila tgh cakap ade je dia nak menyimpang la,potong cite aku la. Aku ni dah banyak sangat jaga hati org. Biarkan je. Nak cakap takut gaduh lagi pastu isu lagi pasty takut terasa hati lak. So better aku senyap je. Boleh nak luahkan pe yg kita rasa tapi tk boleh semua benda. Sbb benda tuh akan lagi menyakitkan. So better kita simpan je.

No comments: