Masa begitu pantas

Sekejap je rasanya. Aku dgn dia nak dekat 4 tahun la jugak. Pastu ramai jugak kawan kawan nak kawin,nak tunang bagai. Dulu aku sorang je ada anak. Sekarang member aku pun anak dah ade nak masuk 2 orang. Fuhhh. Yg aku ni nak yg kali kedua tataw lagi bila. Nak gak merasa anak ramai ni. Tapi bila ade sorang ni merungut je. Haha. Bukan merungut tapi perangai nakal tuh menjadi jadi. Ala,budak budak kan. Tapi bila dia tkde,perghhh sunyi. Boring je rasanya. Kalau ramai anak mesti lagi meriah. Tuh pasal dia nak sangat anak ramai. InsyaALLAH,Ada rezeki adalah tuh. Bersabar jela. Lepas sorang sorang dah kawin. Pastu baru baru ni bad dgn anas dah ada baby boy. Syiro dgn erni baby boy jugak. Dah besar anak masing masing. Kejap je masa tuh. Mok pun dah makin cerdik. Nak sekolah dah. Umor aku pun dah makin menigkat. Bila tgk dia membesar depan mata Ya Allah,tuhan jela tau mcm mana aku rasa. Dari besar tapak tangan sampai dah pandai cakap. Baru baru ni dia merajuk sampai pujuk aku. Sampai tersentuh hati aku ni. Meleleh lah jugak air mata ni tgk dia pujuk. Aku harap sangat dia tk ikut perangai aku. Aku nak dia jadi anak yg solehah. Aminnn.

No comments: